[mk3] Jaki front ?

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

kasztan_TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:04

Post autor: kasztan_TDI » czw lip 09, 2009 16:07

pegasus_sis, jesteśmy widze tego samego zdania...

Powiem ci ze najwiekszą moją kosztowną praca było wlasnie wsadzenie -60/-60
Kupilem, załozylem było fajnie :) tak inczej jak to mowią.

Ładnie wygladało :) i chyba na tym sie koncza plusy :)

minusy? az nie wiem od ktorych zaczać.

Szybko sie wszystko zużywa :/ masakrycznie pomimo ze zawieszenie
robilem kompletne na niemieckich (sprowadzonych z niemiec) czesciach,
juz jakis tam czasem stuk , puk. , wsadzisz sobie sport. zawieszenie to licz sie z tym
ze odrazu wymieniasz opony na nizszym profilu, czasami dochodzi poszerzanie nadkoli
mam felgi 16" cali na oponie 50 i 4osoby wejda i zaczyna przycierać...

NIGDY WIECEJ NIE ZAŁOZE TEGO :) chyba ze zamieszkam w niemczech.
Same wydatki koszty i nie przyjemnosci, i 0 komfortu.
Walniesz w dziure to nawet nie bedzie miało co zamortyzowac, pokrzywisz felgi i tyle... :bajer:

[ Dodano: 09 Lip 2009 16:09 ]
Nie mialem niestety nigdy okazji przejechac sie samochodem z gwintowanym zawieszeniem ;) moze na takie cos jeszcze bym sie pisał.



Awatar użytkownika
skymax
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: śr lip 04, 2007 14:30
Lokalizacja: Środa Śląska/ Dolnyśląsk
Auto: Audi A4 b6 1.9TDI AVF / Golf 3 Variant GT Special 2.0 AGG
Silnik: AGG
Kontakt:

Post autor: skymax » czw lip 09, 2009 16:37

To zmień na 15" na 50 tak jak ja
a czemu, czym to grozi ?
Ty ,że seryjne amory mają większy skok tłoka od sportowych , czyli tam gdzie się kończy praca sportowego seryjny jeszcze "działa" co na krótszej sprężynie zapewni tobie gorsze tłumienie i auto będzie skakało na nierównościach a nie wspomnę o tym ,że szybciej przywalisz czymś np na progu zwalniającym bo seria nie wytłumi dość szybko przy sport sprężynie.


[img]http://fotoo.pl//out.php?i=964086_dsc-1276-copy-.jpg[/img]

AdamGOLFIII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr lip 01, 2009 08:51
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: AdamGOLFIII » czw lip 09, 2009 22:43

w najbliższej przyszłości gleby raczej nie będzie :grin:
bo jak bym się już zdecydował to porządny kit bym musiał założyć, alez tego co mówicie to wygląda na to ze gleba to głownie poprawi wygląd i nic więcej


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=253421&postdays=0&postorder=asc&start=0 <--- mój zielony GOLF mk3
_____________________
Wypożyczalnia przeczep i lawet tel.kom. 602474967

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » czw lip 09, 2009 23:30

AdamGOLFIII pisze:poprawi wygląd i nic więcej
Frajda z jazdy jest bezcenna. 60/60 to optimum na nasze drogi. A ja napewno będę miał dużo niżej. W trasy nie jeżdżę samochodem, żeby musieć mieć komfort. Wszyscy inni hamują przed zakrętem, glebowicz? wciska gaz :) i wszystko jasne.

Jeden woli komfort drugi lubi trakcję. I tyle :bigok:

[ Dodano: 09 Lip 2009 23:33 ]
kasztan_TDI pisze:licz sie z tym
ze odrazu wymieniasz opony na nizszym profilu
Nie jest to koniecznością. Ja nic nie musiałem wymieniać.


Obrazek

kasztan_TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:04

Post autor: kasztan_TDI » pt lip 10, 2009 12:06

D1_PITER, bo masz golfa II.



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » pt lip 10, 2009 12:19

kasztan_TDI, Wiem i wypowiadam się w tym temacie dlatego, że zawieszeniowo to te same samochody, więc prześwit ten sam. Nie wiem jak z nadkolami.


Obrazek

Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » pt lip 10, 2009 16:13

O glebie powiedziano już wszystko. U mnie leży juz kit 40/40 i niedługo zakładam. Przestudiuj ten temat i wypowiedzi ludzi:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92112

Moim zdaniem gleba jest OK i niczego się nie bój.

Co do Twoich planów, to smoked jak najbardziej wskazany, bra również, ale pamiętaj, że bra nie jest elementem, który się wozi ciągle. Trzeba ściągać, żeby maska nie była ciągle poddawana małym porysowaniom. No i trzeba ją też suszyć po deszczu. Dokładka na plus. Działaj! :bigok:



Awatar użytkownika
pegasus_sis
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: sob lis 24, 2007 20:13
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: pegasus_sis » pt lip 10, 2009 20:08

Na seryjnym zawieszeniu + dokładka od GTI jakies 1/3 łódzkich krawężków stała się niedostępna. Może w mały mieście to nie robi aż takiego problemu, ale w dużym tjest jak jest. Nawet jak jedzie karetka to nie zawsze moża uciekać z zakorkowanego skrzyżowania...

@kasztan_TDI
Przypomnij sobie ile razy nie zauważyłeś przy większej prędkości dziury i przywaliłeś, że aż zadzwoniło...
Jesze jeden argument- większość kobiet woli komfort i nie interesuje je "branie" zakrętów pod kątem prosty przy 60 km/h... No dobra, znam jedną co lubi takie rzeczy. Ale to wariatka co szaleje na ścigaczu :bajer:
Ostatnio zmieniony pt lip 10, 2009 20:10 przez pegasus_sis, łącznie zmieniany 2 razy.



AdamGOLFIII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr lip 01, 2009 08:51
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: AdamGOLFIII » pt lip 10, 2009 22:34

jutro się zabieram za smoked front ale narazie bez bra i dokładki niestety ;/ trzeba zamówić jak skończę to wrzucę parę fotek jutro wieczorem
:grin:

[ Dodano: 12 Lip 2009 13:21 ]
smoked lampki już są :grin: jeszcze tylko zamówić kierunki i parę drobiazgów :grin:
oto efekt Obrazek


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=253421&postdays=0&postorder=asc&start=0 <--- mój zielony GOLF mk3
_____________________
Wypożyczalnia przeczep i lawet tel.kom. 602474967

ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości