Witam ja sie tam na elektryce tez nie znam ale czy nie mozna poprostu taki przelacznik podpiac i wsadzic w wolne miejsce obok innych przyciskow pod pokrętłami sterowania nawiewów itp.
http://moto.allegro.pl/item548946627_wl ... passa.html
Tez mnie drażni miejsce tego orginalnie czasem sie chce choćby komuś podziękować a w czasie jazdy czasami użycie tego moze byc niebezpieczne.
[MK III] Przycisk awaryjnych
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
- hermanix
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
- Lokalizacja: Lubań/Wrocław
- Kontakt:
Rydzu tak sobie pomyślałem, że w sumie sam przycisk daje nam 2 pozycje nazwijmy je 1 i 0 tak jak ori przycisk z MK III więc jeśli wsadzimy przycisk w deche, a kabel idący od Ori przeniesiemy do tego przycisku i zastosujemy odpowiednią kostkę to czemu miało by nie działać? Tak na chłopski rozum sobie tłumacze...Miałem taki przycisk, ale jego podłączenie nie jest tak proste jak się może wydawać.
Mk4 Cabrio ma inaczej rozwiązaną kwestię instalacji i trzeba to wysterować przez dwa przekaźniki.
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]
[/size][/b]
hermanix, bo ten przycisk nie ma aż tak prostej konstrukcji. Pinów jest więcej niż dwa i dwa do podświetlenia.
Mam gdzieś schamat który pin z którym się zwiera przy jakiej pozycji przycisku i z tego co amiętam, nie było tak prosto.
Poszukam gdzieś notatek ( a może być trudno) i jak coś podam na forum.
Nie mówię że się nie da, ale wiem że kiedyś temat na forum już był i tak łatwo nikomu nie poszło.
tomek507, z tego co pamiętam, to w mk4 w przycisku jest zamontowany od razu przekaźnik od awaryjnych, więc też może być ciężko.
Mam gdzieś schamat który pin z którym się zwiera przy jakiej pozycji przycisku i z tego co amiętam, nie było tak prosto.
Poszukam gdzieś notatek ( a może być trudno) i jak coś podam na forum.
Nie mówię że się nie da, ale wiem że kiedyś temat na forum już był i tak łatwo nikomu nie poszło.
tomek507, z tego co pamiętam, to w mk4 w przycisku jest zamontowany od razu przekaźnik od awaryjnych, więc też może być ciężko.
Tak mi się a propos używania awaryjnych w ramach podziękowania pomyślało - pamiętam z opowieści, że Polacy dawno temu, po otwarciu się na Zachód niejeden wypadek na niemieckim autobahnie spowodowali dziękując właśnie awaryjnymi. Tam awaryjne mają tylko jedne znaczenie. Dziękują kierunkami na zasadzie lewo/prawo.
No, ale jesteśmy w Polsce
No, ale jesteśmy w Polsce
VW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości