Czy ta śruba wygląda jak ta zaznaczona na tym zdjęciu?danynx pisze:Hose pisze: Jeśli chodzi o tą nakrętkę (to jest nakrętka a nie śruba) co pokrywa się z ręcznym to trzeba się zaopatrzyć (ja uczyniłem to w serwisie skody... 14 zł) w przejściówkę którą nakręca się na tą śrubę a następnie przykręca się do tego adaptera mocowanie podłokietnika tą nakrętką którą wcześniej odkręciliśmy. Pozdrawiam
[MK4] Jak zamontować podłokietnik?
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
Witam po raz pierwszy
Od kilku dni jestem posiadaczem Golfa IV.
W poprzednim samochodzie miałem podłokietnik i bardzo się do niego przyzwyczaiłem. Niestety mój Golf takowego nie posiada - stąd moje zainteresowanie tym tematem.
Kolega danynx napisał , że założenie podłokietnika to prosta i miła robota. I do niego kieruję swoje pytanie : czy trzeba rozbierać tunel do montażu oryginalnego podłokietnika, czy nie ?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Od kilku dni jestem posiadaczem Golfa IV.
W poprzednim samochodzie miałem podłokietnik i bardzo się do niego przyzwyczaiłem. Niestety mój Golf takowego nie posiada - stąd moje zainteresowanie tym tematem.
Kolega danynx napisał , że założenie podłokietnika to prosta i miła robota. I do niego kieruję swoje pytanie : czy trzeba rozbierać tunel do montażu oryginalnego podłokietnika, czy nie ?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ja właśnie wróciłem z montażuBiker747 pisze:czy trzeba rozbierać tunel do montażu oryginalnego podłokietnika, czy nie ?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Tunel trzeba zdemontować (2 wkręty pod popielniczką i 2 na przodzie tunelu po bokach), jest to konieczne aby się dostać do śrub przy ręcznym. Ogólnie robota miła i przyjemna. Najwięcej kłopotu sprawiło przykręcenie "łapy" do tunelu (ciężko uchwycić 2 nakrętki od spodu)
A ja od razu podczepię sie pod temat, czy ktos orientuje sie moze czym rozni sie taki podlokietnik od oryginalnego? Pytam bo ten z aukcji to b. popularny zamiennik z allegro z tego co zauwazylem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
1.9 TDI
wyglądają podobnie acz kolwiek wykonaniem się różnią, jakością - lipniejszy plastik itd. ale ja kupiłem i nie narzekam wygląda jak org. kolor podobny (ja mam szare wnętrze do połowy) i nie kosztuje 400,- czy ile tam sobie za orginał żądają!ne_preemo pisze:A ja od razu podczepię sie pod temat, czy ktos orientuje sie moze czym rozni sie taki podlokietnik od oryginalnego? Pytam bo ten z aukcji to b. popularny zamiennik z allegro z tego co zauwazylem.
Pozdrawiam
co do monterki - to banał pod warunkiem, że ma się kogoś do pomocy - kto potrzyma nakrętki od spodu - to naprawdę bardzo ułatwia sprawę, najwięcej czasu schodzi na odkręceniu i przykręceniu tunelu (wkurzające te śrubki w popielniczce - bez magnetycznego wkrętaka lipnie się je przykręca) i właśnie łapie, fakt że bez tej długiej nakrętki pod lewe ramie łapy nawet nie ma co do tego podchodzić - na szczęście ja miałem ją w zestawie.
J-aMk, Dzięki bardzo. Koniec końców, dorwałem ori używkę z demontażu w fajnym stanie i pod kolor tapicerki. Po fotach zauważyłem, że te podłokietniki prawie wcale się nie różnią, ale mam odchył w stronę wyłącznie oryginalnych akcesoriów, choć ceny jakie ludzie wołają czasem za używane podłokietniki w opłakanym stanie to koniec świata. Zamówiłem tą nakrętkę i czekam na nowy element tunelu, ten wkoło popielniczki i dopiero wszystko razem to skręcę. Pozdrawiam
1.9 TDI
Tak wyglądają oryginalne śruby do mocowania podłokietnika. U dilera skody zapłaciłem za nie ok 26PLN, ale trzeba się dokładnie dowiadywać, bo np śruba-Adapter(na zdjęciu na dole z prawej) różnie kosztuje: do golfa ok. 11PLN, a do skody octavia ok 21PLN i czas oczekiwania dla częsci skody jest dłuższy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz lut 15, 2009 19:14 przez marcinez1, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości