to się zgadza, dlatego 4300 montowane jest w większości aut przy seryjnech xenonach:) Mówi sie, ze 6000K jeszcze tez ma barwe zblizona do swiatla ksiezycowego, a wszystko powyzej juz niestety traci swoje wlasciwosci oswiatlania na rzecz lansudokladnieMAPET, sam chce sobie zakupic wlasnie taka barwe, ta barwa najlepiej oswietla droge..
[mk3] Xenony
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Etam zaraz lansu , nie przesadzajcie. Popatrzcie lepiej na inne samochody które mijacie , światła mają lipne albo wala po oczach , ludzie wsadzaja gorsze żarówki niż te 10 tys K xenona.MAPET pisze:Bartek84 napisał/a:
A mi sie podobala 10000 i kupilem taką
no wlasnie kupiles dla lansu nei dla bezpieczenstwa..
Ja mam 6000k i świecą dużo lepiej niż byłe H.. na przekaźnikach i porządnych żarówkach, i co mam zmienić na 4300 bo te jeszcze lepiej świecą? dla mnie te wystarczają i tyle
Popatrzcie z drugiej strony większość z nas wsadza xenon w soczewki i zwykle lampy ( na 100 % nie przystosowane pod xenon) i na pewno trochę oślepiamy samochody jadące z naprzeciwka i właśnie ten kto ma 4300 K ( bo jest niby najjaśniejszy) najbardziej oślepia .
Zaraz większość napisze że jego lampy na xenonie nie oślepiają
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Dj Darecki,
a czy to beda 10 czy 4,3 to jak sa zle zalozone to i tak gów.. i beda slepic
o zwyklej lampie z zeberkami nie wspomne!!
nie ! bo zaraz po 300 sa 6000 i te 2 pakiewty uwazam za najlepsze... ale jak juz ktos bierze nie 6 nie 8 a 10.. too wg mnei nie ma na celu praktycznosci a tylko dlatego to beirze bo ma ladny kolor!Dj Darecki pisze:Ja mam 6000k i świecą dużo lepiej niż byłe H.. na przekaźnikach i porządnych żarówkach, i co mam zmienić na 4300 bo te jeszcze lepiej świecą?
a czy to beda 10 czy 4,3 to jak sa zle zalozone to i tak gów.. i beda slepic
o zwyklej lampie z zeberkami nie wspomne!!
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
No to co do oślepiania to ja dodam od siebie 3 grosze..
Włożyłem do bory nowe lampy na soczewce, FK. Zamontowałem spryskiwacze wysokociśnieniowe, regulacje mam ręczną z kabiny. Światła ustawione na diagnostyce. Włożyłem xenon 5000K. w nocy dużo lepiej niż na zwykłych żarówkach, linia światłocienia na tej samej wysokości co u mondeo i vectra c z ori xenonem. Tamte bardziej rażą i troche lepiej oświetlają. Natomiast co do jazdy w dzień - nie dość że nie oślepiają, to jak jest słonecznie to po prostu jest wrażenie że mam zgaszone światła mijania!! Ludzie kilka razy mi na trasie migali światłami - miałem ustawione na maxa w dół. Nie wiedziałem o co chodzi, myślałem że oślepiam, ale jak stanąłem z kilkoma osobami później w słoneczny dzień przed autem dobre pare m, to każdy stwierdził że ledwo widać włączone światła... Na spocie widziałem mk2 z xenonem w zwykłej lampie z żeberkami - wali że sowy z drzew spadają.. Więc panowie, nie każdy ksenon oślepia. Porównując swoje lampy z ori, to te ori bardziej walą niż moje. Dodam, że mondeo ma taki patent na soczewce - coś jakby rozpraszający pierścień, żebyświatło było z daleka widać, w vectrze soczewka jest w jakby tunelu lustrzanym - który też rozprasza troche światło by było lepiej widoczne chyba z boku..
Przy okazji dodam, że FK sie nie popisało z soczewką do bory, 5000K wygląda jakby było to conajmniej 6000 (widziałem ten sam palnik w innej soczewce - różnica jest). Chce teraz zobaczyć jak by wyglądały 4300, żeby nie było tej poświaty niebieskiej.. A, i co mnie jeszcze w tej soczewce zastanawia - linia światłocienia to w miare szeroka smuga fioletowa, w innych soczewkach które widziałem jest ona znacznie mniejsza.
Wiec jak mówicie że wszystkie HIDy oślepiają, a ori nie, to prawdą nie jest. Nie każdy HID też oślepia - wszystko zależy jaka lampa (soczewka to podstawa żeby po oczach nie dawało, no chyba że ori xenon ala volvo), czy dobrze ustawione lampy i czy klosze czyste. No i soczewka soczewce nierówna, o czym sie sam przekonałem..
Rozpisałem się, tyle z moich obserwacji i takie jest moje zdanie i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić
Włożyłem do bory nowe lampy na soczewce, FK. Zamontowałem spryskiwacze wysokociśnieniowe, regulacje mam ręczną z kabiny. Światła ustawione na diagnostyce. Włożyłem xenon 5000K. w nocy dużo lepiej niż na zwykłych żarówkach, linia światłocienia na tej samej wysokości co u mondeo i vectra c z ori xenonem. Tamte bardziej rażą i troche lepiej oświetlają. Natomiast co do jazdy w dzień - nie dość że nie oślepiają, to jak jest słonecznie to po prostu jest wrażenie że mam zgaszone światła mijania!! Ludzie kilka razy mi na trasie migali światłami - miałem ustawione na maxa w dół. Nie wiedziałem o co chodzi, myślałem że oślepiam, ale jak stanąłem z kilkoma osobami później w słoneczny dzień przed autem dobre pare m, to każdy stwierdził że ledwo widać włączone światła... Na spocie widziałem mk2 z xenonem w zwykłej lampie z żeberkami - wali że sowy z drzew spadają.. Więc panowie, nie każdy ksenon oślepia. Porównując swoje lampy z ori, to te ori bardziej walą niż moje. Dodam, że mondeo ma taki patent na soczewce - coś jakby rozpraszający pierścień, żebyświatło było z daleka widać, w vectrze soczewka jest w jakby tunelu lustrzanym - który też rozprasza troche światło by było lepiej widoczne chyba z boku..
Przy okazji dodam, że FK sie nie popisało z soczewką do bory, 5000K wygląda jakby było to conajmniej 6000 (widziałem ten sam palnik w innej soczewce - różnica jest). Chce teraz zobaczyć jak by wyglądały 4300, żeby nie było tej poświaty niebieskiej.. A, i co mnie jeszcze w tej soczewce zastanawia - linia światłocienia to w miare szeroka smuga fioletowa, w innych soczewkach które widziałem jest ona znacznie mniejsza.
Wiec jak mówicie że wszystkie HIDy oślepiają, a ori nie, to prawdą nie jest. Nie każdy HID też oślepia - wszystko zależy jaka lampa (soczewka to podstawa żeby po oczach nie dawało, no chyba że ori xenon ala volvo), czy dobrze ustawione lampy i czy klosze czyste. No i soczewka soczewce nierówna, o czym sie sam przekonałem..
Rozpisałem się, tyle z moich obserwacji i takie jest moje zdanie i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić
Pablitto, nie pisalem i wydaje mi sie ze nitk nei pisal ze oryginalne oslepiaja bo saoryginalne a HID oslepia bo to HID...
chodzi o to w jakich lampach wmontuje sie hid bo zwolennikiem hidu w soczewce to jestem! ale twedy trzeba dobrze ustawic swiatla
razi w porownaniu do seryjncyh jak sa zle ustawione bad zna nierownosciach czy po zaladunku...
chodzi o to w jakich lampach wmontuje sie hid bo zwolennikiem hidu w soczewce to jestem! ale twedy trzeba dobrze ustawic swiatla
razi w porownaniu do seryjncyh jak sa zle ustawione bad zna nierownosciach czy po zaladunku...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Chodzi mi o to, że ludzie pisząc że HIDy oślepiają i jakie to jest wielkie zło, nie raczą napisać że chodzi im o xenon w lampie z żeberkami lub seryjnej h4 np. Jedni piszą - mój xenon n ie oślepia, nie podając co mają, inni na to że xenon wali po oczach i też nie podają jaki. A potem strasznie ciężko się połapać dla zwykłego ludzika o co chodzi z tym oślepianiem i wychodzi, że ile ludzi tyle opinii. Sam osobiście mam odwrotny problem, jak już pisałem. Jak dam światła na maxa w dół, to jadący z naprzeciwka myślą że mam wyłączone światła mijania, jak dam wysoko jakoś lepiej jest. Gorzej jak miśki sie przyczepią czemu bez świateł jeżdże Stąd bede robił próby z 4300 jak da rade..
Podepnę się pod temat bo kolega mi w głowie namieszał.
Zakupiłem sobei lampki do swojego MK3 Hella a'la Golf MK4 i chcę xenon.
Kolega mi pisze, że do lamp parabolicznych (z odbłyśnikiem) stosuje się żarniki o oznaczeniu D2R (z tzw przesłoną na żarniku) a do lamp soczewkowych D2S.
Ktoś ma możliwość potwierdzić lub zaprzeczyć temu?
Zakupiłem sobei lampki do swojego MK3 Hella a'la Golf MK4 i chcę xenon.
Kolega mi pisze, że do lamp parabolicznych (z odbłyśnikiem) stosuje się żarniki o oznaczeniu D2R (z tzw przesłoną na żarniku) a do lamp soczewkowych D2S.
Ktoś ma możliwość potwierdzić lub zaprzeczyć temu?
D2S to palniki z napyloną warstwą ochronną, by światło nie szło w określonym kierunku na odbłyśnik przed soczewką. Co do skuteczności tego są podzielone opinie. Fakt, wiele osób wkłada zwykłe d2s w zwykłą lampę. Tak więc d2s są jakby dedykowane do lamp bezsoczewkowych.
Mogę się mylić jeśli chodzi o oznaczenia, na allegro są i takie i takie, pod h1,h4 i h7 oraz pod całą mase innych.
Mogę się mylić jeśli chodzi o oznaczenia, na allegro są i takie i takie, pod h1,h4 i h7 oraz pod całą mase innych.
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 15:14 przez Pablitto, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak masz H1 to musisz szukać zestawu pod H1, żarnik D2S budową zbliżony jest do H7 także nie wejdzie ja mam lampki in pro z soczewką i żarówką H7 wsadziłem żarnik D2S troche musiałem żezbić ale wszystko wyszło pomyślnie jeżdze na tym już pare latek i nikt jeszcze sie nie doczepił
nisko latam
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości