[mk3] Ściąganie wskazówek zegarów!

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt paź 05, 2007 12:27

Ważne jest miejsce maxymalnego i minimalnego wychylenia wskazówki zanim ją zaczniesz kręcić.

Potem zakładasz delikatnie wskazówkę na iglicę i ustawiasz w tym samym miejscu. Dociskasz dalej i masz wszystko prawidłowo wyskalowane.



Awatar użytkownika
tomaz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:17
Lokalizacja: Ryki
Kontakt:

Post autor: tomaz » pt paź 05, 2007 12:47

Dzięki mistrzu pomogłes

[ Dodano: 05 Paź 2007 17:08 ]
Mam mały problem bo nie wiem dlaczego. ale nie dizała mi wskazówka od paliwa, nie wiem jak z temperaturą bo jescze mi sie nie zagrzał.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103113&postdays=0&postorder=asc&start=0
Angel Ayes Chrom str.9

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » sob paź 06, 2007 21:48

tomaz, a dobrze osadziłeś wskaźniki na płytę?



Awatar użytkownika
tomaz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:17
Lokalizacja: Ryki
Kontakt:

Post autor: tomaz » ndz paź 07, 2007 01:19

HMmm tak mi się wydaję, ale jutro jeszcze sprawdzę.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103113&postdays=0&postorder=asc&start=0
Angel Ayes Chrom str.9

Awatar użytkownika
kaper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 10:48
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: kaper » ndz paź 07, 2007 22:02

Witam ponownie
Tarcze zamontowałem, święcą elegancko. Obyło się nawet bez ściągania wskazówek, tarcze z MoMana mają takie otwory że bez problemu można je przełożyć przez wskazówki :grin:
Teraz musze tylko jeszcze dopracować podświetlenie wyświetlaczy, czekam na diody walcowe, mam nadzieje że się sprawdzą :grin:
Musze też zobaczyć wskazówke obrotomierza, bo do 3000 obr przycina sie, nie idzie płynnie, tylko przeskakuje, może to wina jakiegoś brudu, ale to zobacze przy montażu diód do wyświetlacza.
Przydał się ten post, można się dużo dowiedzieć i niczego nie uwalić.
Dzięki Wam :pub:
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Piwiracing
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt lip 07, 2006 17:20
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Piwiracing » pt lis 16, 2007 19:19

Rydzu, dzis zlozylem na szybko licznik jeszcze na zwyklych tarczach, bo mojego projektu jeszcze nie dopracowalem... musialem koniecznie wlozyc zegary do Golfa, bo dzis mialem nagrywany wywiad do TVP3 i mj Golfik byl "gwozdziem programu"... no i okazalo sie, ze obydwa silniczki, ktore mam od Ciebie dzialaja prawidlowo... :) bardzo Ci za nie dziekuje!! :pub:

Pozdro!! :okej:



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt lis 16, 2007 19:31

Piwiracing, ciesę się że mogłem pomóc. Na dzień dzisiejszy szykuję kolejny fajny projekt. Tarcze podświetlane od spodu, ale bez Indiglo.



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » śr lis 28, 2007 19:24

czesc!
przezcytalem wszystko na temat sciagania wskazowek, no i sciagnalem jak radzil rydzu, elegancko zeszly, sciagalem poniewaz chcialem zmienic podswietlenie zegarka i licznika, ale doszedlem do takiego momentu ze niewiem jak dalej wymontowac plastik aby dostac sie do wyswietlaczy, a wydaje mi sie ze niema tam zadnej folii tylko diody? jutro dam foty gdzie stanalem,bo teraz do pracy sie spiesze, mam jescze drugie liczniki w ktorych bardzo szybko poszla wymiana a wyswietlacz byl na srubkach, i to byl vdo z 92r bez mfa i bez obrotka, a te z ktorymi mam problem to monometric czy jakos tak z tylu koloru bialego sa tylko trzy zaroweczki widoczne od kierunkow i dlugich i tyle! mysle z ektos mi pomoze ze zrobieniem tego bo ten zielony mnie drazni!


pozdrawiam

[ Dodano: 29 Lis 2007 11:11 ]
a to fotka


Obrazek



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » czw lis 29, 2007 23:44

slawko333, Motometer. Diody montowane powierzchniowo do płyty głównej licznika. Najbardziej przej... model do pracy. Musisz wylutować wyświetlacz z płyty głównej, wtedy bedzie dostęp do diód SMD, które też musisz wylutować i zamienić dowolnym kolorem.



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » czw lis 29, 2007 23:47

rydzu pisze:slawko333, Motometer. Diody montowane powierzchniowo do płyty głównej licznika. Najbardziej przej... model do pracy. Musisz wylutować wyświetlacz z płyty głównej, wtedy bedzie dostęp do diód SMD, które też musisz wylutować i zamienić dowolnym kolorem.
Skad ja to znam :panna:



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » pt lis 30, 2007 01:02

hmmm... jak bym wiedzial to bym cos lepszego w przerobce kupil, czyli diody ktore sa wlutowane swieca na zielono? jakie diody mam kupic? jakis link zebym wiedzial co i jak jakby mozna bylo?
meteda na krecenie wskazowek sie przydala, ja to bym ciagnal....az niewiem co by sie stalo1
pozdrawiam!

[ Dodano: 30 Lis 2007 00:04 ]
a i jeszcze jedno

niemam wprawy w lutowaniu, nie moj fach, dam sobie rade z tym jakby co? bo tam bardzo malo miejsca jest.



abrover
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 16:42
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: abrover » pt lis 30, 2007 01:56

Żeby równo założyć wskazówki w MK3 i nowszych można użyć Tachopro i wykonać test zegarów, wskazówki wychylą się na maxa i do połowy i na minimum i będzie widać czy jest dobrze czy nie.

Ściąga się najbezpieczniej widelcem.



Awatar użytkownika
Bedzio Mk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr lip 18, 2007 21:31
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: Bedzio Mk3 » pt lis 30, 2007 09:21

abrover pisze:Ściąga się najbezpieczniej widelcem.
i tu sie nie zgodze...Najbezpieczniejsza metoda to "krecenie".



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt lis 30, 2007 10:01

abrover, taaaa, a jeszcze lepiej jechać do serwisu.

Tachopro kosztuje tyle co dwa liczniki a ty tutaj taką metodę podajesz.

Widelcem to można maluchy naprawiać a nie w licznikach grzebać. 25% liczników pójdzie na widelec, w pozostałych uwalisz silniczek. Powodzenia więc życzę.

[ Dodano: Pią Lis 30, 2007 9:02 am ]
slawko333, jak nie masz wprawy w lutowaniu to nie polecam takiej modyfikacji. Może skończyć się martwym wyświetlaczem :-(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości