[inne VW] Drazek zmiany biegow
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
Mis, zobacz u mnie w moim golfie (link w podpisie) na 1 stronie mam foto z orginalna dlugoscia drazka a na stronie 3 juz ze skroconym o 6,5 cm, przy skroconym drażku mam za dlugi mieszek ale to sie zmieni
chowano, musi podejsc a wyciagac nie trzeba, zdejmujesz gałke, bierzesz brzeszczota do reki i jedziesz moja rada taka: skracaj etapami zeby nie sciac za duzo, zawsze mozesz dociac, scinasz kawalek, zakladasz galke, przejezdzasz sie i patrzysz czy chcesz jeszcze i tak w kółko
chowano, musi podejsc a wyciagac nie trzeba, zdejmujesz gałke, bierzesz brzeszczota do reki i jedziesz moja rada taka: skracaj etapami zeby nie sciac za duzo, zawsze mozesz dociac, scinasz kawalek, zakladasz galke, przejezdzasz sie i patrzysz czy chcesz jeszcze i tak w kółko
Ostatnio zmieniony pn cze 18, 2007 21:47 przez Kisiel, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
zobacz w modyfikacjach http://www.mowad.tuning.opole.pl/ nie wiem kto to praktykowal ale podobno to dzialaniooniek pisze:prowizorycznie można skrócić drążek ale najlepiej jakby zamontować w aucie short shifter'a, tylko trochę to kosztuje
panowie obciolem, sprawa switna, nie wiedzialem ze skrocenie o 6cm da tyle radosci
pierwsza zaleta to to ze biegi lepiej wchodza, szybciej
ale najwazniejsze jest to ze przy wrzucaniu 5 nie wadze o kolano pasazera
to jest zdjecie po skroceniu, galka nie stety jeszcze rozwalona, czyli sam plastik, w najblizszym czasie bedzie od octavii lub podwietlana:
pierwsza zaleta to to ze biegi lepiej wchodza, szybciej
ale najwazniejsze jest to ze przy wrzucaniu 5 nie wadze o kolano pasazera
to jest zdjecie po skroceniu, galka nie stety jeszcze rozwalona, czyli sam plastik, w najblizszym czasie bedzie od octavii lub podwietlana:
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 19:47 przez Włochaty, łącznie zmieniany 1 raz.
AdamsFCB, bo to zalezy od galki, najlepiej zrobic gwint, ale sa takie galki jak moja (skrecane u dolu z trzech stron srubami imbusowymi) ze jezdzilem najpierw bez gwintowania (bo nie wiedzialem czy bede jeszcze skracal) to nie bylo bata zeby sie poluzowala, mocno sie trzymalaPo przejechaniu kilkanaście razy autkiem nie ma bata-gałka prędzej czy później poluzuje się od zmieniania biegów. Chyba jedynym sposobem jest zrobienie nowego gwintu...
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
ja mialem taki cinki plastik, ktory dzialal jak klin, wiec galka bez gwintu ciezko weszla i pewnie nie poluzuje sie przez jakis czaslolo_golf napisał/a:
Ale przeważnie i tak gałki bardzo ciężko wchodzą wiec jak sie dobrze założy to bez gwintu też jest nie do ruszenia
Po przejechaniu kilkanaście razy autkiem nie ma bata-gałka prędzej czy później poluzuje się od zmieniania biegów. Chyba jedynym sposobem jest zrobienie nowego gwintu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości