Witam.
Posiadam Golf VI 1.4 80km 2010r.
Od jakiegoś czasu słychać stuki w silniku.
Wymieniłem hydropopychacze wszystkie 16 szt dalej słychać te same stuki. Pytanie mam czy nowe hydropopychacze mają być sztywne czy mają luźno pracować.
Link do filmiku:
[mk6] Metaliczne stuki w silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk6] Re: Metaliczne stuki w silniku
Mają być sztywne - mogą się delikatnie uginać pod dużym naciskiem. A nie stuka ci czasem tłok?
[mk6] Re: Metaliczne stuki w silniku
Wątpię że tłok. Jutro będę rozbierac jeszcze raz i sprawdzać wszystko.
[mk6] Re: Metaliczne stuki w silniku
Zdejmij pasek napędzający alternator i wtedy *#cenzura#*. Byc może ucichnie...albo łatwiej będzie zlokalizować. Weź kijek lub stetoskop i *#cenzura#* miejsca łożyskowania wałków rozrządu ale tez i górę bloku silnika.
[mk6] Re: Metaliczne stuki w silniku
Masz aluminiowy blok to może się wytarł. Sprawdź luz wzdłużny wału korbowego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości