Witam.
Po wymianie rozrządu w silniku 1.8T AUM pasek zjeżdża z koła rozrządu, najpierw założyłem zestaw Continental CT909WP4 i pasek zjeżdżał + pasek bardzo luźny , potem wymieniłem rolkę z zestawu Continental CP909WP1 i ciągle jest to samo, ale rozrząd jest mocno napięty.
Pierwsze 3 zdjęcia są z mojego silnika, pozostałe 3 z innych silników i jak widać 2 też mają na krawędzi a jeden nie...
Prośba do posiadaczy silników poprzecznych o zrobienie zdjęcia czy też tak macie czy to jest jakiś błąd?
Dodam, że po założeniu i kręceniu wałem pasek był na środku, dopiero po odpaleniu się ustawił tak jak na zdjęciach.
Pozdrawiam
[mk4] Rozrząd 1.8T AUM spada z koła
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Re: Rozrząd 1.8T AUM spada z koła
zerknij na swoją trzecią fotkę - widać wyraźnie, że sprawcą jest rolka napinacza, która jest wysunięta na zewnątrz - tak jakbyś ją źle założył
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 54 gości