Witam.
Od pół roku mam golfa IV 1,9 tdi 90KM 1Z.
Problem jest w tym, że spalanie wynosi ok 7l/ 100 przy spokojnej jeździe.
Na przeglądzie podczas badania spalin diagnosta powiedział że wyniki są jak w 2 letnim aucie. Mówił coś że wynik w granicach 0 (nie wiem o co chodzi)
Auto jest bardzo mocne jak na 90KM.
Dodam ze przy prędkości ok 130km/h (ok. 3000 obr/min) odcina moc. Po ponownym uruchomieniu jest ok. (VCDS pokazuje przeładowanie)
Myślę że ktoś je podkrecil lub wpięty jest jakiś box.
Jak to sprawdzić?
Może ktoś mi powiedzieć jaka jest fabryczna dawka paliwa i kąt wtrysku w tym silniku...
Pozdrawiam
[mk4] Golf IV 1,9 tdi za duże spalanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Re: Golf IV 1,9 tdi za duże spalanie
Witam.
Kąt wtrysku powinien być w przedziale 49-52, dawkę mam u siebie 3.5(musiałbym jeszcze sprawdzić bo ręki nie dam sobie uciąć). Z tą fabryczna dawka to nie wiem, ja ustawiłem tak żeby auto jechało najlepiej. Box o ile jest to powinien być wpiety w kostkę pompy.
Kąt wtrysku powinien być w przedziale 49-52, dawkę mam u siebie 3.5(musiałbym jeszcze sprawdzić bo ręki nie dam sobie uciąć). Z tą fabryczna dawka to nie wiem, ja ustawiłem tak żeby auto jechało najlepiej. Box o ile jest to powinien być wpiety w kostkę pompy.
[mk4] Re: Golf IV 1,9 tdi za duże spalanie
To takie idealne wartosi. Bardzo dobry wynik kąta to już 40-60. Kopnięcie nastawnika to nie dawka tylko ustawienie początkowe i końcowe. Dasz za mało to nie odpali silnik a za dużo to odrazu będzie na obrotach np 2000
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: wt lut 05, 2019 21:15
- Auto: MK4-V50-KIA-VITO-BMW
- Silnik: BFQ
[mk4] Re: Golf IV 1,9 tdi za duże spalanie
Sprawdź zawór n75 , zobacz czy przy pompie nie wpięta jest jakaś puszka , jak wpieli boxa to pewnie został za mocno podkręcony i przeładowuje , do spalania również mają się czujniki płynu chłodzącego
[mk4] Re: Golf IV 1,9 tdi za duże spalanie
Od pół roku mam golfa IV 1,9 tdi 90KM 1Z.
Od kiedy w MK4 były 1z???? Z 90 byly Agr i Alh.. jeden i 2 rozniacy sie turbinkami...
Zobacz co siedzi u siebie..i zabawe zacznij od logow auta... Dynamiczne,statyczne.. i z wynikami do działu diagnostyka
Poza tym.. napisz kiedy i co bylo wymieniane,,filtry etc... Im wiecej info tym lepiej
Tematow podobnych setki na forum.. poszukaj,poczytaj...
Od kiedy w MK4 były 1z???? Z 90 byly Agr i Alh.. jeden i 2 rozniacy sie turbinkami...
Zobacz co siedzi u siebie..i zabawe zacznij od logow auta... Dynamiczne,statyczne.. i z wynikami do działu diagnostyka
Poza tym.. napisz kiedy i co bylo wymieniane,,filtry etc... Im wiecej info tym lepiej
Tematow podobnych setki na forum.. poszukaj,poczytaj...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości