Niepoprawne wskazanie temp. płynu chłodniczego
: sob lip 13, 2019 19:00
Cześć,
wróciłem dzisiaj po dłuższej trasie gdzie silnik (1.6 SR 100KM) miał okazję dobrze się wygrzać. Podłączyłem komputer, wszedłem we wskazania silnika i zobaczyłem, że komputer pokazuje temperaturę 110 st. C płynu chłodniczego pomimo, że na zegarach temp. była równo na 90 st. C. Pomyślałem że to może uszkodzony zegar ale odpaliłem test zegarów i na etapie płynu chłodniczego wskazówka normalnie przeszła aż do końca do 130 st. C.
Czy to normalne? Da się jakoś to zdiagnozować albo macie pomysł gdzie może leżeć problem? Dodam że jak jechałem to w pełnym momencie miałem wrażenie jakby z kratek leciało cieplejsze powietrze pomimo wyłączonego nawiewu i przekręconego na max w lewo pokrętła od temperatury.
wróciłem dzisiaj po dłuższej trasie gdzie silnik (1.6 SR 100KM) miał okazję dobrze się wygrzać. Podłączyłem komputer, wszedłem we wskazania silnika i zobaczyłem, że komputer pokazuje temperaturę 110 st. C płynu chłodniczego pomimo, że na zegarach temp. była równo na 90 st. C. Pomyślałem że to może uszkodzony zegar ale odpaliłem test zegarów i na etapie płynu chłodniczego wskazówka normalnie przeszła aż do końca do 130 st. C.
Czy to normalne? Da się jakoś to zdiagnozować albo macie pomysł gdzie może leżeć problem? Dodam że jak jechałem to w pełnym momencie miałem wrażenie jakby z kratek leciało cieplejsze powietrze pomimo wyłączonego nawiewu i przekręconego na max w lewo pokrętła od temperatury.