Strona 1 z 1
[mk4] Map
: pn maja 28, 2018 07:46
autor: walker85
Witam. Pacjent Golf 4 1.4 16 V APE.
Mam problem z obrotami. Byłem na komputerze wykazało 'Czujnik MAP po za zasięgiem'. Jakieś porady co i jak? Gdzie ten czujnik jest w tym silniku? Czy samemu wymienić czy lepiej specjalistę? Czy może to być tez związane z nieszczelnością węża od czujnika?
[mk4] Re: Map
: pn maja 28, 2018 12:37
autor: bioly05011
Czujnik siedzi w kolektorze ssącym z boku od strony pasażera przykręcony na dwa wkręty...
[mk4] Re: Map
: pn maja 28, 2018 21:14
autor: marcin7x5
To może być wina nieszczelnego dolotu lub układu EGR. Niekoniecznie musi to być czujnik. On tylko wychwytuje niezgodność podciśnienia panującego w dolocie. Jeżeli masz falowanie na rozgrzanym silniku lub gaśnięcie silnika to przyjrzał bym się zaworowi EGR.
[mk4] Re: Map
: pn maja 28, 2018 22:01
autor: walker85
Auto nie gaśnie. Problemy zaczynają się od ok.1600-1800-2000 obrotów. Nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły.
[mk4] Re: Map
: wt maja 29, 2018 06:48
autor: marcin7x5
Czyli wtedy kiedy otwiera się zawór EGR.
[mk4] Re: Map
: wt maja 29, 2018 07:22
autor: walker85
Ok.Tylko jak odpalam to 'trzepie'silnikiem. Dziwnie smierdzi jak by sie cala mieszanka nie spalala.dzis idzie do mechanika.zobaczymy.