Zerwany gwint śruby mocującej napinacz paska wielorowkowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: sob maja 04, 2019 10:21
- Auto: Golf Mk IV Highline 1.9 TDI ALH 90KM
- Silnik: ALH
Zerwany gwint śruby mocującej napinacz paska wielorowkowego
Witam. Wymieniałem wczoraj sprzegiełko alternatora i podczas przykręcania napinacza zerwał mi sie gwint od najdłuższej szpilki mocującej napinacz paska wielorowkowego (musiał byc juz wcześniej wyciągnięty bo wcale duzej siły nie użyłem) . Wkręciłem szpilkę o jakieś 5mm dłuższą tak delikatnie i troche trzyma. Nie mam możliwości nagwintowania gdyż nie podejde tam żadną wkrentakrą którą mam. Myślałem o tym zeby wkrecic tam jeszcze dłuższą szpilkę na klej do gwintów jakis mocny zeby mi trase wytrzymało (po powrocie bym go odstawił do nagwintowania) lecz nie wiem jak dużo jest tam jeszcze gwintu. Ktoś moze orientuje sie o ile dłuższą szpilke moge tam wkręcić?
1.9 ALH
1.9 ALH
Golf IV 1.9 TDI ALH 90KM
Re: Zerwany gwint śruby mocującej napinacz paska wielorowkowego
Kolego tam są trzy śruby więc jak jedna trzyma lekko to nie ma tragedii. A nawet to nie wiem czy byś nie lepiej zrobił dając długa szpilke i tu od napinacza dać nakretket by zawsze można było odkręcić w razie co.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: sob maja 04, 2019 10:21
- Auto: Golf Mk IV Highline 1.9 TDI ALH 90KM
- Silnik: ALH
Re: Zerwany gwint śruby mocującej napinacz paska wielorowkowego
Oo to da sie przestrzelić na wylot śrubą? Myślałem ze w tym korpusie sie ma otworu na wylot
Edit. Sprawdziłem. Niestety nie ma na wylot przelotu, za napinaczem jest taki jakby korpus z dwiema pustymi przegrodami
Edit. Sprawdziłem. Niestety nie ma na wylot przelotu, za napinaczem jest taki jakby korpus z dwiema pustymi przegrodami
Golf IV 1.9 TDI ALH 90KM
Re: Zerwany gwint śruby mocującej napinacz paska wielorowkowego
Któraś jest na wylot ale jeśli nawet nie to tak jak pisałem długa szpila czyli sam gwint i nakrętka od strony napinacza. Kilka rozrządowa robiłem w vp i trafiało się że gwinty tam były nadwyrężone. Nawet jakby co to można by dać kółek rozporowy i śrubę. Ojciec takie w stolarce używa to nawet potrafi ukręcić też fi 8 mm tak dociąga.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: sob maja 04, 2019 10:21
- Auto: Golf Mk IV Highline 1.9 TDI ALH 90KM
- Silnik: ALH
Re: Zerwany gwint śruby mocującej napinacz paska wielorowkowego
Myśli pan że szpilka wkrecona w urwany gwint wytrzyma? Może wkleić ją na jakis klej mocny? Może być kawałek prenta gwintowanego?
Golf IV 1.9 TDI ALH 90KM
Re: Zerwany gwint śruby mocującej napinacz paska wielorowkowego
Tak szpilka na klej wkręcić. Odczekać i zapodac potem ta nakrętkę.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Zerwany gwint śruby mocującej napinacz paska wielorowkowego
Ja gwintowalem na większą śrubę ,trochę się trzeba pobawic bo jest ciasno .
Wysłane z mojego Redmi 6A przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 6A przy użyciu Tapatalka
Re: Zerwany gwint śruby mocującej napinacz paska wielorowkowego
albo wymień tą łapę, ja dziś wymieniałem w ASZ bo miałem pozrywane wszystkie gwinty od napinacza i roboty w gruncie rzeczy dużo nie ma, tylko dobrze się zaopatrzyć w nowe śruby..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości