Witam
Ostatnio sprawdzając płyny itp zauważyłem że mam mało płynu od wspomagania , dolałem oryginalny zielony VW na zimnym silniku do oznaczenia MAX i tu moje pytanie.Jak wiadomo płyn się rozszerza gdy pojeździmy , sprawdziłem i podnosi się może z nie cały 1cm od oznaczenia MAX ale nie podnosi się na tyle żeby rozwalić zbiornik itp jest sporo zapasu jeszcze do samej góry.Tak może być ???? bo nie chcę mi się wierzyć , że na zimnym ma być min a na ciepłym ma dojść do oznaczenia MAX , jaka to jest różnica? bo tu chyba tylko chodzi o to żeby nie wywaliło zbiornikiem a po coś ta miarka jest.
[mk4] Płyn wspomagania - prawidłowy przedział
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
[mk4] Re: Płyn wspomagania - prawidłowy przedział
Dolewasz tak tego płynu żeby po wytarciu korka i miarki i delikatnym wkreceniu go do zejścia się tych dwóch strzałek na zbiorniczku i korku i wykręceniu go poziom był pomiędzy min
i max. Jak będzie max to tez się nic nie stanie. Tam nie ma jakiegoś mega ciśnienia bo gdyby tak było to korek nie byłby plastikowy
i max. Jak będzie max to tez się nic nie stanie. Tam nie ma jakiegoś mega ciśnienia bo gdyby tak było to korek nie byłby plastikowy
Sebastian
[mk4] Re: Płyn wspomagania - prawidłowy przedział
Czyli zostawić tak jak mam na zimnym silniku po sprawdzeniu z samego rano płyn sięga oznaczenia równo MAX a na ciepłym lekko powyżej MAX
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości