Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
Też wydaje mi się, że akurat zużycie oleju jest niewielkie, rzadko robię dolewki.
Olej 15W40 zalał któryś z poprzednich. No i jak mówiłem - ja z tym niskim ciśnieniem jeżdżę już ponad rok (tyle że teraz mam wstawiony opornik w czujniku i kontrolka się nie włącza, bo piszczenia nie dało się już znieść), a silnik zdaje się cały czas pracować tak samo.
Olej 15W40 zalał któryś z poprzednich. No i jak mówiłem - ja z tym niskim ciśnieniem jeżdżę już ponad rok (tyle że teraz mam wstawiony opornik w czujniku i kontrolka się nie włącza, bo piszczenia nie dało się już znieść), a silnik zdaje się cały czas pracować tak samo.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw cze 15, 2017 21:40
Re: Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
Pokaż jaki masz stan oleju na bagnecie.Czy całe zakreskowane pole masz zalane? Miałem też takie problemy w Octavia. Okazało się że 99% mechaników źle interpretuje podziałkę na bagnecie.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
Hm, no różnie mam, raz w połowie, raz tylko trochę zalane (wtedy dolewam do połowy), a raz ponad połowę (jak się wleje trochę za dużo). W każdym razie, ile by nie było, to i tak piszczy :/
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw cze 15, 2017 21:40
Re: Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
Więc masz źle. To samo przerabiałem w mojej Octavii 1.6 musi być absolutnie cały zakreskowany obszar zalany. Najlepiej aż do górnego załamania. Ja tak zrobiłem i zero problemów. Tu mam foto jak jeździłem i włączała się kontrolka .Tak jest źle,mimo że całe życie myślałem że tak ma byc najlepiej pokaż fotobianco90 pisze:Hm, no różnie mam, raz w połowie, raz tylko trochę zalane (wtedy dolewam do połowy), a raz ponad połowę (jak się wleje trochę za dużo). W każdym razie, ile by nie było, to i tak piszczy :/
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Re: Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
Teraz sprawdziłem i poziom jest identyczny jak na zdjęciu. Masakra, serio pomoże dolanie oleju? Masakra, ja się chyba zastrzelę, jeśli to załatwi sprawę. W sobotę wymieniam olej, to wtedy zaleję więcej.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw cze 15, 2017 21:40
Re: Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
To samo miałem jak się kapnołem u mnie. Jak debil szukałem usterki.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw cze 15, 2017 21:40
Re: Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
Już dolej i zobacz co będzie się działobianco90 pisze:Teraz sprawdziłem i poziom jest identyczny jak na zdjęciu. Masakra, serio pomoże dolanie oleju? Masakra, ja się chyba zastrzelę, jeśli to załatwi sprawę. W sobotę wymieniam olej, to wtedy zaleję więcej.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Re: Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
To chyba jednak nie to, bo manometr pokazuje, że ciśnienie jest za niskie...
Parę dni temu po wymianie filtra oleju i kabinowego silnik zaczął dziwnie chodzić. Dwa dni z rzędu nie odpalił rano na zimnym (za drugim razem odpalał już normalnie), a do tego wydaje dziwny "stukot", jakby jedna część miarowo uderzała o inną - ma ktoś pojęcie, co to może być? Wrzucam filmik.
https://vimeo.com/224954827
Tak słucham innych filmików - czyżby to panewka?
Parę dni temu po wymianie filtra oleju i kabinowego silnik zaczął dziwnie chodzić. Dwa dni z rzędu nie odpalił rano na zimnym (za drugim razem odpalał już normalnie), a do tego wydaje dziwny "stukot", jakby jedna część miarowo uderzała o inną - ma ktoś pojęcie, co to może być? Wrzucam filmik.
https://vimeo.com/224954827
Tak słucham innych filmików - czyżby to panewka?
Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
Jeżeli nie masz ciśnienia to bardzo możliwe że to wina panewki lub pierścienia oporowego wału korbowego.
Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
Witam wszystkich forumowiczów
Od pewnego czasu borykam się z problemem zapalającej się kontrolki od ciśnienia oleju w VW Golf IV 1.4 16v 98r
Silnik przeszedł konkretny remont, zostały wymienione :
-pierścienie
-tłoki
-panewki na wale korbowym
-olej
-filtr oleju
-czujnik ciśnienia (na oryginalny)
-zawory i uszczelniacze
-pompa oleju
dodatkowo silnik przy wymianie oleju został przepłukany specjalnym preparatem. Olej lany i jest 10w40. 6tyś temu był zrobiony kompletny rozrząd.
Pompę wymieniałem jaką ostatni element na liście dwa dni temu bo wyżej wymienione zabiegi nie dały pożądanego rezultatu. Przy wymianie był wyczyszczony smok bardzo dokładnie. Szczerze to skończyły mi się już pomysły co mogę zrobić. Dodam jeszcze, że kontrolka nie zapala się regularnie. Czasami następuje to po przejechaniu 20 km, czasami po 50 km, a czasami cały dzień spędzę w trasie i nawet nie mrugnie ani nie pisknie.
Od pewnego czasu borykam się z problemem zapalającej się kontrolki od ciśnienia oleju w VW Golf IV 1.4 16v 98r
Silnik przeszedł konkretny remont, zostały wymienione :
-pierścienie
-tłoki
-panewki na wale korbowym
-olej
-filtr oleju
-czujnik ciśnienia (na oryginalny)
-zawory i uszczelniacze
-pompa oleju
dodatkowo silnik przy wymianie oleju został przepłukany specjalnym preparatem. Olej lany i jest 10w40. 6tyś temu był zrobiony kompletny rozrząd.
Pompę wymieniałem jaką ostatni element na liście dwa dni temu bo wyżej wymienione zabiegi nie dały pożądanego rezultatu. Przy wymianie był wyczyszczony smok bardzo dokładnie. Szczerze to skończyły mi się już pomysły co mogę zrobić. Dodam jeszcze, że kontrolka nie zapala się regularnie. Czasami następuje to po przejechaniu 20 km, czasami po 50 km, a czasami cały dzień spędzę w trasie i nawet nie mrugnie ani nie pisknie.
Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
Olej był trzy razy wymieniany na inny. Za każdymn razem była robiona płukanka.
Zaczynałem od Elfa 10w40 bo taki był zalan jak kupiłem auto, póżniej wymieniłem na mobil 2000 10w40, a aktualnie ma wlany motul 10w40.
Zaczynałem od Elfa 10w40 bo taki był zalan jak kupiłem auto, póżniej wymieniłem na mobil 2000 10w40, a aktualnie ma wlany motul 10w40.
Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
Możesz mieć problem z wałkami rozrządu osadzonymi w pokrywie. Mogą mieć już luzy i nie trzyma ciśnienia. Sprawdź też luz wzdłużny wału korbowego bo może pierścień oporowy już się wyciera i / lub obraca.
Golf 4 1.4 16v. - ciśnienie oleju
Sprawdzałeś stan panewek od spodu czy nie są przytarte?
Panewki oporowe wału korbowego też dawałeś nowe czy zostawiłeś stare? W jakim były stanie?
Panewki oporowe wału korbowego też dawałeś nowe czy zostawiłeś stare? W jakim były stanie?
Ostatnio zmieniony śr wrz 20, 2017 10:20 przez iNitiaL, łącznie zmieniany 2 razy.
___
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości