Cześć.
Nabyłem G7 GTi z USA, poprzednik założył lampy tylne przedliftowe, problem jest z lampami na klapie. Jak sobie już wygoglowałem to zrobił to niezgodnie ze sztuką. Poprowadził jeden przewód z lewej lampy do prawej a w lewej dodatkowo zlutował jedną ścieżkę. Sprawa wygląda teraz tak że kiedy w lewej na pozycji wpięta jest w21w z jednym włóknem i wpinam taką samą w prawą pozycję to obie migają i światła gasną. Zrobiłem w taki sposób że z żarówek w21/5w wyciąłem stopki 21 w a zostawiłem i przerzuciłem na wycięte miejsce 5w. Świecą teraz obie ale zastanawia mnie jaka tam powinna być żarówka ? Niby na tym plastikowym wkładzie jest napisane że to w21w ale te pozycje tak mają walić po oczach ? Wyglądają jakby stop się palił cały czas. Te w karoserii świecą słabiej. W te gniazda nie wejdzie w5w, one są przygotowane tylko na w21w. Czy może są takie całe wkłady na w5w ?
Na tym foto niby jest napisane w5w a ja w tym miejscu mam tylko w21w.
http://www.fotem.pl/show/full/04fac65f8 ... 909412f83d
Tylne lampy przedlift
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: śr kwie 29, 2015 20:19
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: Golf VII GTI 2.0
- Silnik: CXCA
Re: Tylne lampy przedlift
Cześć.
Temat rozwiązałem. Auto po sprowadzeniu było na "przeróbce" instalacji...nie będę się rozpisywał jak to było zrobione bo szkoda mi czasu i nerwów ale nie było to książkowo czyli należało poprowadzić 3 przewody z BCM na tył. 2x kierunek i 1x przeciwmgielne. Następnie kodowanie, które znalazłem na zagranicznych forach w formie zrzutu ekranu prosto z obd eleven ale to jest 1:1 z vcds. Ustawienia te mam pod żarówki oraz oświetlenie led tylko w tablicy. Jeśli ktoś się przyjrzy ustawieniom to załapie od razu jak ustawić kiedy wymieni na żarówki ledowe. Generalnie roboty na 3h z czego na spokojnie 1h to kodowanie, przypisanie odpowiedniego bitposition oraz byte DTC i sprawdzenie ponowne. Wszystko teraz działa i sygnalizuje nie sprawną żarówkę jak fabryka na EU
Temat rozwiązałem. Auto po sprowadzeniu było na "przeróbce" instalacji...nie będę się rozpisywał jak to było zrobione bo szkoda mi czasu i nerwów ale nie było to książkowo czyli należało poprowadzić 3 przewody z BCM na tył. 2x kierunek i 1x przeciwmgielne. Następnie kodowanie, które znalazłem na zagranicznych forach w formie zrzutu ekranu prosto z obd eleven ale to jest 1:1 z vcds. Ustawienia te mam pod żarówki oraz oświetlenie led tylko w tablicy. Jeśli ktoś się przyjrzy ustawieniom to załapie od razu jak ustawić kiedy wymieni na żarówki ledowe. Generalnie roboty na 3h z czego na spokojnie 1h to kodowanie, przypisanie odpowiedniego bitposition oraz byte DTC i sprawdzenie ponowne. Wszystko teraz działa i sygnalizuje nie sprawną żarówkę jak fabryka na EU
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości