Cześć
Nie mogę sobie poradzić, może mi pomożecie.
Szukam schematu elektrycznego obwodu zasilania elektrycznie grzanego rozdzielacza oleju (rozwiązanie jak w BCA, BBY)
Silnik CGGA 1.4 z 2009 roku. WVWZZZ1KZ9W568xxx
Mój problem jest taki że jak szukam schematów to każdy z nich odsyła mnie do rozdzielacza oleju grzanego płynem układu chłodzenia. Nie wiem dlaczego w schematach dla tego kodu silnika i tego rocznika nie ma pokazanego zasilania tego układu.
A co ciekawe katalogi rozróżniają że do jakiegoś okresu produkcji było grzanie elektryczne a po pewnym czasie zmienili na cieczowe.
Golf VI elektrycznie podgrzewana odma -schemat
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Golf VI elektrycznie podgrzewana odma -schemat
podgrzewacz elektryczny był tylko do maja 2009 w tym silniku. Pin 2 (1,5mm brązowy) podłączony do masy tej samej co dla cewek na świecach z pinu 9 wtyczki 14pinowej obok akumulatora . Pin 1 (1,0mm żółto/czerwony) - poprzez pin 2 wtyczki 14 pinowej obok akumulatora, a stamtąd do bezpiecznika SC1 (co ciekawe stamtąd początkowo wychodzi przewód 0,5mm kolor czarno/niebieski)
Sicherung 1 auf Sicherungshalter C -SC1- 10A
Steckverbindung, 16fach -T16- Diagnoseanschluss
Regler für Schalter- und Instrumentenbeleuchtung -E20-
Luftmassenmesser -G70-
Relais für Standheizbetrieb -J485-
Steuergerät für elektronisch geregelte Dämpfung -J250-
Steuergerät für Kurvenlicht und Leuchtweitenregelung -J745-
Heizwiderstand für Kurbelgehäuseentlüftung -N79-
Stellmotor links für Leuchtweitenregelung -V48-
Stellmotor rechts für Leuchtweitenregelung -V49-
Sensor für automatische Distanzregelung -G550-
Bremslichtschalter -F-
Steuergerät für Parklenkassistent -J791-
Sicherung 1 auf Sicherungshalter C -SC1- 10A
Steckverbindung, 16fach -T16- Diagnoseanschluss
Regler für Schalter- und Instrumentenbeleuchtung -E20-
Luftmassenmesser -G70-
Relais für Standheizbetrieb -J485-
Steuergerät für elektronisch geregelte Dämpfung -J250-
Steuergerät für Kurvenlicht und Leuchtweitenregelung -J745-
Heizwiderstand für Kurbelgehäuseentlüftung -N79-
Stellmotor links für Leuchtweitenregelung -V48-
Stellmotor rechts für Leuchtweitenregelung -V49-
Sensor für automatische Distanzregelung -G550-
Bremslichtschalter -F-
Steuergerät für Parklenkassistent -J791-
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Golf VI elektrycznie podgrzewana odma -schemat
We wcześniejszych generacjach to podgrzewana odma była zasilana po zapłonie tylko. I w sumie słusznie bo przekręcasz na zapłon, odpalasz silnik i niech grzeje czy zima czy lato ma grzać i tyle.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości