Ogólny problem z zegarami
: pn maja 18, 2020 22:26
Witam, temat na pewno był, ale bardziej chodzi mi o poradę niż rozwiązanie sytuacji.
objawy to:
prawy przycisk nic nie robi, nie da się skasować małego przebiegu, po wypięciu aku się zeruje(spalanie itp normalnie pokazuje zrobiłem dopiero 1tys km wydaje mi się ze trip na lewym działa normalnie ale nie sprawdzałem)
nie działa brzeczek
prędkościomierz zatrzymuje się po 120km/h miedzy 90-120 czasem skacze ale poniżej 80 działa bez problemu
główne pytanie to czy jak chce wymienić licznik 1 do 1 to zrobię to sam czy potrzebuje coś kodować itp. (jestem wybitnie uzdolniony mechanicznie rekompensuje mi to totalny brak zrozumienia elektryki)
no i pytanie czy prościej naprawić wszystko osobno czy wymienić licznik, nie chce robić żadnych modów, najlepiej żeby było P&P.
auto aktualnie stoi na kołkach bo pękł wąż od chłodnicy oleju i czekam aż przyjdzie
zdjęcie licznika dla uwagi ;D (czy to normalne w spalanie 2.3? )
objawy to:
prawy przycisk nic nie robi, nie da się skasować małego przebiegu, po wypięciu aku się zeruje(spalanie itp normalnie pokazuje zrobiłem dopiero 1tys km wydaje mi się ze trip na lewym działa normalnie ale nie sprawdzałem)
nie działa brzeczek
prędkościomierz zatrzymuje się po 120km/h miedzy 90-120 czasem skacze ale poniżej 80 działa bez problemu
główne pytanie to czy jak chce wymienić licznik 1 do 1 to zrobię to sam czy potrzebuje coś kodować itp. (jestem wybitnie uzdolniony mechanicznie rekompensuje mi to totalny brak zrozumienia elektryki)
no i pytanie czy prościej naprawić wszystko osobno czy wymienić licznik, nie chce robić żadnych modów, najlepiej żeby było P&P.
auto aktualnie stoi na kołkach bo pękł wąż od chłodnicy oleju i czekam aż przyjdzie
zdjęcie licznika dla uwagi ;D (czy to normalne w spalanie 2.3? )