Strona 1 z 1
problem z bezpiecznikiem S177
: czw wrz 19, 2019 23:04
autor: GOLF425TH
Re: problem z bezpiecznikiem S177
: ndz wrz 22, 2019 23:18
autor: Qto
Ile amper ma ten bezpiecznik? Nadmierna temperatura zwykle spowodowana jest słabym stykiem.
Re: problem z bezpiecznikiem S177
: pn wrz 23, 2019 17:13
autor: BuX2
Skoro końcówki miedzi przy oczkach wyglądają jak wyglądają, to nic poza wymianą zakłuć (przy jakimś sensownym nadmiarze przewodu) lub wymiana przewodów z nowymi zakłuciami.
Czarny oryginalnie miał 25 mm2 a czerwony 16mm2. Lepiej dać o skok większe tj. 35 mm2 i 25 mm2
Re: problem z bezpiecznikiem S177
: pn wrz 23, 2019 19:00
autor: GOLF425TH
Chodzi o to że problem powstaje jak wloncze Klime albo załanczają się wentylatory na chwilę to ten pierwszy kabel zaczyna się nagrzewac do takiej temperatury ze malo co izolacja z niego nie splynie a jak WGL nie włanczam klimy i nie stoi auto zeby wentylatory się wlanczaly to auto normalnie chodzi nie ma problemu i to jest bardzo dziwne że ten bezpiecznik odpowiada za alternator a jak wczesnie j pisałem że auto normalnie chodzi do puki klimy nie wloncze albo wentylatory nie Bed a się zalanczac już sam nie wiem o co chodzi wiazke cała przegladnelem i niby wszystko ok
Re: problem z bezpiecznikiem S177
: pn wrz 23, 2019 19:04
autor: GOLF425TH
A zapomniałem dodać że wymieniłem cała ta płytkę na nową i wszystkie nowe płytkowe bezpieczniki z odpowiednią opornoscia wszystko wyczyszczone zeb y był dobry styl Ale nadal to samo