[mk4] Brak połączenia z komputerem + brak świateł stopu + mokry dywanik od strony kierowcy
: pt lip 20, 2018 21:52
Witam,
posiadam VW Golf'a IV 2000r 115 km AJM
zdecydowałem się na napisanie posta w tym dziale ponieważ uważam, że problem leży w elektryce, ciężko mi było wsadzić ten wątek w trzy różne tematy.
Przeczytałem sporo wątków na forum ale nie klei mi się to w całość, co mogłem to sprawdziłem, proszę o pomoc.
Po ulewnych deszczach podczas jazdy zaczęła mi mrugać kontrolka świec żarowych.
Zauważyłem brak świateł stopu.
1. Sprawdziłem wszystkie żarówki świateł stopu - SPRAWNE.
2. Sprawdziłem bezpieczniki w skrzynce od strony kierowcy - WSZYSTKIE SPRAWNE.
3. Rozkręciłem plastik pod kierownicą i sprawdziłem włącznik świateł stopu na pedale hamulca - SPRAWNY.
Na domiar złego, po raz pierwszy nie mogę się podpiąć VAG'giem do komputera, którąkolwiek sekcję bym wybrał do sprawdzenia to otrzymuję błąd odpowiedzi sterownika (wcześniej wszystko działało).
Do tego dochodzi mokry dywanik kierowcy, lejąca się woda od klamki, która otwiera maskę oraz po ściągnięciu plastiku pod kierownicą (gąbka na nim porządnie mokra od strony drzwi).
Czy mogło się coś stać z przekaźnikami pod kierownicą?
Jak je posprawdzać?
Bardzo proszę o pomoc w w/w usterce.
posiadam VW Golf'a IV 2000r 115 km AJM
zdecydowałem się na napisanie posta w tym dziale ponieważ uważam, że problem leży w elektryce, ciężko mi było wsadzić ten wątek w trzy różne tematy.
Przeczytałem sporo wątków na forum ale nie klei mi się to w całość, co mogłem to sprawdziłem, proszę o pomoc.
Po ulewnych deszczach podczas jazdy zaczęła mi mrugać kontrolka świec żarowych.
Zauważyłem brak świateł stopu.
1. Sprawdziłem wszystkie żarówki świateł stopu - SPRAWNE.
2. Sprawdziłem bezpieczniki w skrzynce od strony kierowcy - WSZYSTKIE SPRAWNE.
3. Rozkręciłem plastik pod kierownicą i sprawdziłem włącznik świateł stopu na pedale hamulca - SPRAWNY.
Na domiar złego, po raz pierwszy nie mogę się podpiąć VAG'giem do komputera, którąkolwiek sekcję bym wybrał do sprawdzenia to otrzymuję błąd odpowiedzi sterownika (wcześniej wszystko działało).
Do tego dochodzi mokry dywanik kierowcy, lejąca się woda od klamki, która otwiera maskę oraz po ściągnięciu plastiku pod kierownicą (gąbka na nim porządnie mokra od strony drzwi).
Czy mogło się coś stać z przekaźnikami pod kierownicą?
Jak je posprawdzać?
Bardzo proszę o pomoc w w/w usterce.