[mk4] Bremsen fehler, kontrolki abs esp STOP
: pn sie 11, 2014 23:04
Witam!
Walcze juz od dluzszego czasu z moim MK4. Wiem ze problem byl opisywany juz na forum ale nie udalo mi sie znalesc nic co moglo by mi pomoc.
Problem z moim Golfem zaczyna sie rano lub po dluzszym postoju. Wlaczam zaplon i na zegarach mam napis STOP, bremsen fehler i betriebsanleitung. Po przejechaniu ok 10 km i zgaszeniu auta komputer wraca do normy. Pojechalem z tym podpiac go pod vaga. Bledy zczytano i usunieto ale problem nie zniknal.
Podejzewalem tasme pod kierownica ( czujnik kata skretu n95) ale okazala sie sprawna. Sprawdzalem masy w aucie, bezpieczniki, piny przy pompie absu i wszystko co przyszlo mi do glowy.
Jedyna zmiana wynikla przy rozlaczeniu z lewej strony czujnika zuzycia klockow hamulcowych i na komputerze nie pojawial sie napis STOP. Wkoncu moglem sprawdzic zuzycie paliwa czego wczesniej nie dalo sie osiagnac. Mechanicy powiedzieli zebym zmienil cala pompe absu ale to kosztuje 500 zl. Mam pompe bosha i troche mi sie nie chce wierzyc zeby ona nawalala. Sprawdzalem przy niej piny styki i kable oraz czujnik poziomu plynu hamulcowego. Wszystko ok.
Prosze o pomoc jak to jeszcze ugrysc bo juz powoli nie mam pomyslow.
Walcze juz od dluzszego czasu z moim MK4. Wiem ze problem byl opisywany juz na forum ale nie udalo mi sie znalesc nic co moglo by mi pomoc.
Problem z moim Golfem zaczyna sie rano lub po dluzszym postoju. Wlaczam zaplon i na zegarach mam napis STOP, bremsen fehler i betriebsanleitung. Po przejechaniu ok 10 km i zgaszeniu auta komputer wraca do normy. Pojechalem z tym podpiac go pod vaga. Bledy zczytano i usunieto ale problem nie zniknal.
Podejzewalem tasme pod kierownica ( czujnik kata skretu n95) ale okazala sie sprawna. Sprawdzalem masy w aucie, bezpieczniki, piny przy pompie absu i wszystko co przyszlo mi do glowy.
Jedyna zmiana wynikla przy rozlaczeniu z lewej strony czujnika zuzycia klockow hamulcowych i na komputerze nie pojawial sie napis STOP. Wkoncu moglem sprawdzic zuzycie paliwa czego wczesniej nie dalo sie osiagnac. Mechanicy powiedzieli zebym zmienil cala pompe absu ale to kosztuje 500 zl. Mam pompe bosha i troche mi sie nie chce wierzyc zeby ona nawalala. Sprawdzalem przy niej piny styki i kable oraz czujnik poziomu plynu hamulcowego. Wszystko ok.
Prosze o pomoc jak to jeszcze ugrysc bo juz powoli nie mam pomyslow.