2.0 AGG problemy z silnikiem
: czw mar 03, 2016 19:08
Witam
Nie jestem do końca pewien czy to dobry dział, jeśli nie to przepraszam i proszę o przeniesienie.
Kupiłem Vento 2.0 LPG AGG i problem polega na tym, że wyskakuje błąd sondy lambda (regulacja lambda poza specyfikacją - wartość górna - błąd sporadyczny ) i czujnik powietrza zasysanego ( G 42 przerwa lub zwarcie do plusa). Auto tak trochę szarpie nie równo pracuje, pali wszystko co ma w baku (jeżdżę spokojnie) i ma problem z przełączeniem się na gaz. W aucie nie ma katalizatora.
Pytanie brzmi tak :
1. Ile jest sond lambda w tym aucie ?
2. Czy emulator załatwi sprawę ?
3. Jakieś podpowiedzi może to coś innego ?
4. Gdzie jest ten czujnik ?
Wyczytałem gdzieś, że aparat zapłonowy przestawiali i jak ręką odjął, ale jak to zrobić ?
Z góry dzięki
Nie jestem do końca pewien czy to dobry dział, jeśli nie to przepraszam i proszę o przeniesienie.
Kupiłem Vento 2.0 LPG AGG i problem polega na tym, że wyskakuje błąd sondy lambda (regulacja lambda poza specyfikacją - wartość górna - błąd sporadyczny ) i czujnik powietrza zasysanego ( G 42 przerwa lub zwarcie do plusa). Auto tak trochę szarpie nie równo pracuje, pali wszystko co ma w baku (jeżdżę spokojnie) i ma problem z przełączeniem się na gaz. W aucie nie ma katalizatora.
Pytanie brzmi tak :
1. Ile jest sond lambda w tym aucie ?
2. Czy emulator załatwi sprawę ?
3. Jakieś podpowiedzi może to coś innego ?
4. Gdzie jest ten czujnik ?
Wyczytałem gdzieś, że aparat zapłonowy przestawiali i jak ręką odjął, ale jak to zrobić ?
Z góry dzięki