Strona 1 z 1

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

: pt kwie 03, 2015 22:02
autor: cacek4321
Na początku chciałem wszystkich przywitać. Mam problem z nowo nabytym passatem b5 1.8t 2000r. Jest to mój pierwszy samochód z grupy VW więc proszę o wyrozumiałość. Problem jest taki znaczy kilka:
-Auto ciezko odpala po dluzyszm postoju
-Przerywa, strzela z wydechu, nie przyspiesza tak jak trzeba
-Duze spalanie rzędu 20l na 100km

W najbliższym czasie podam logi jak ogarne jak to zrobić kabel i program juz posiadam.

Tylko prosił bym o podanie jakie logi mam sprawdzać.

A i jak podłaczyłem pod vag błedy byly zwiazane z sonda lambda bo skasowaniu nie pojawiła sie, z zbyt niskim napięciem na ECU tez juz sie nie pojawił jedynie był i został bład 17965 przeładowanie

Za wszystkie sensowne odpowiedzi z góry dziękuje.

Problem Passat 1.8t 150km 2000r

: ndz kwie 05, 2015 00:19
autor: Hubi14
turbo przeładowuje, komp wchodzi w tryb awaryjny i dlatego zamula, do sprawdzenia jest zaworek N75, wężyki między zaworkiem a turbiną ,i sama turbina, i wypadałoby sprawdzić wiązkę elektryczną od N75. Co do logów, na forum w dziale chyba speed jest opisane co i jak :) Najlepiej to poczytaj jak te logi zrobić, zrób je, wklej tam gdzie potrzeba, poczekaj na analizę a w między czasie posprawdzaj to co pisałem

Problem Passat 1.8t 150km 2000r

: ndz kwie 05, 2015 11:20
autor: cacek4321
Czy przez uszkodzony zawór n75 i przeładowanie turbiny moge miec tak duze spalanie?? I czy auto tez przez to bedzie przerywać i cięzko palić>>

Problem Passat 1.8t 150km 2000r

: ndz kwie 05, 2015 11:45
autor: pironet
a czy nie było błędu z wypadaniem zapłonu itd?przerywanie strzelanie to coś bardziej z układem zapłonowym przez co i większe spalanie ale może być że masz dwie usterki ,jak kolega pisał sprawdz przewody podciśnienia i zaworek turbiny jeśli przewody ok bo torbina nie ładuje i auto wpada w tryb awaryjny ,mozliwa jeszcze sama turbina ,łopatki sztanga gruszka itd,driga usterka to świece cewki itd
Sprawdził bym w kolejności
przewody i podciśnienie układu vacum
zaworek turbiny
praca sztangi
świece cewki
ale najpierw wykasować błedy i obadać co powróci

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

: ndz kwie 05, 2015 11:51
autor: grg474
cacek4321 pisze:-Auto ciezko odpala po dluzyszm postoju
do sprawdzenia czujnik temp płynu chłodniczego, zawór ciśnienia paliwa, pompa paliwa, układ paliwowy (czy się nie zapowietrza)
cacek4321 pisze:-Przerywa, strzela z wydechu, nie przyspiesza tak jak trzeba
część przyczyn może być powyżej + przepływka
cacek4321 pisze:-Duze spalanie rzędu 20l na 100km
wszystkie powyżej przyczyny możliwe

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

: ndz kwie 05, 2015 14:02
autor: cacek4321
Dzieki za wszystkie odpowiedzi. W wtorek biorę się do pracy i zobaczymy co z tego wyjdzie

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

: ndz kwie 05, 2015 16:24
autor: sHaKes
Sprawdz działanie sondy.

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

: pn kwie 06, 2015 22:59
autor: darwaz
Ehhh .... http://forum.vw-passat.pl/threads/82343 ... UIDE-v-0-3" onclick="window.open(this.href);return false;

Tu masz biblię tych silników. Nic więcej w temacie do dodania :)

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

: śr kwie 08, 2015 13:40
autor: cacek4321
Panowie w przepływomierzu jest 5 pinów ja mam podpięte 4 o co chodzi. Jeden kabel luźny odcięty

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

: śr kwie 08, 2015 14:25
autor: cacek4321
Bo raczej tak nie powinno być. Luźny kabel jest koloru czarnego. Silnik AEB

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

: pn kwie 13, 2015 16:40
autor: cacek4321
A może inaczej jaki powinienem mieć przepływomierz w moim passacie. 1.8t 150km AEB PASSAT B5 2000r.