Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cacek4321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 03, 2015 20:21

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

Post autor: cacek4321 » pt kwie 03, 2015 22:02

Na początku chciałem wszystkich przywitać. Mam problem z nowo nabytym passatem b5 1.8t 2000r. Jest to mój pierwszy samochód z grupy VW więc proszę o wyrozumiałość. Problem jest taki znaczy kilka:
-Auto ciezko odpala po dluzyszm postoju
-Przerywa, strzela z wydechu, nie przyspiesza tak jak trzeba
-Duze spalanie rzędu 20l na 100km

W najbliższym czasie podam logi jak ogarne jak to zrobić kabel i program juz posiadam.

Tylko prosił bym o podanie jakie logi mam sprawdzać.

A i jak podłaczyłem pod vag błedy byly zwiazane z sonda lambda bo skasowaniu nie pojawiła sie, z zbyt niskim napięciem na ECU tez juz sie nie pojawił jedynie był i został bład 17965 przeładowanie

Za wszystkie sensowne odpowiedzi z góry dziękuje.



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem Passat 1.8t 150km 2000r

Post autor: Hubi14 » ndz kwie 05, 2015 00:19

turbo przeładowuje, komp wchodzi w tryb awaryjny i dlatego zamula, do sprawdzenia jest zaworek N75, wężyki między zaworkiem a turbiną ,i sama turbina, i wypadałoby sprawdzić wiązkę elektryczną od N75. Co do logów, na forum w dziale chyba speed jest opisane co i jak :) Najlepiej to poczytaj jak te logi zrobić, zrób je, wklej tam gdzie potrzeba, poczekaj na analizę a w między czasie posprawdzaj to co pisałem



cacek4321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 03, 2015 20:21

Problem Passat 1.8t 150km 2000r

Post autor: cacek4321 » ndz kwie 05, 2015 11:20

Czy przez uszkodzony zawór n75 i przeładowanie turbiny moge miec tak duze spalanie?? I czy auto tez przez to bedzie przerywać i cięzko palić>>



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Problem Passat 1.8t 150km 2000r

Post autor: pironet » ndz kwie 05, 2015 11:45

a czy nie było błędu z wypadaniem zapłonu itd?przerywanie strzelanie to coś bardziej z układem zapłonowym przez co i większe spalanie ale może być że masz dwie usterki ,jak kolega pisał sprawdz przewody podciśnienia i zaworek turbiny jeśli przewody ok bo torbina nie ładuje i auto wpada w tryb awaryjny ,mozliwa jeszcze sama turbina ,łopatki sztanga gruszka itd,driga usterka to świece cewki itd
Sprawdził bym w kolejności
przewody i podciśnienie układu vacum
zaworek turbiny
praca sztangi
świece cewki
ale najpierw wykasować błedy i obadać co powróci


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

Post autor: grg474 » ndz kwie 05, 2015 11:51

cacek4321 pisze:-Auto ciezko odpala po dluzyszm postoju
do sprawdzenia czujnik temp płynu chłodniczego, zawór ciśnienia paliwa, pompa paliwa, układ paliwowy (czy się nie zapowietrza)
cacek4321 pisze:-Przerywa, strzela z wydechu, nie przyspiesza tak jak trzeba
część przyczyn może być powyżej + przepływka
cacek4321 pisze:-Duze spalanie rzędu 20l na 100km
wszystkie powyżej przyczyny możliwe


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

cacek4321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 03, 2015 20:21

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

Post autor: cacek4321 » ndz kwie 05, 2015 14:02

Dzieki za wszystkie odpowiedzi. W wtorek biorę się do pracy i zobaczymy co z tego wyjdzie



sHaKes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt paź 05, 2012 18:07

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

Post autor: sHaKes » ndz kwie 05, 2015 16:24

Sprawdz działanie sondy.



Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

Post autor: darwaz » pn kwie 06, 2015 22:59

Ehhh .... http://forum.vw-passat.pl/threads/82343 ... UIDE-v-0-3" onclick="window.open(this.href);return false;

Tu masz biblię tych silników. Nic więcej w temacie do dodania :)



cacek4321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 03, 2015 20:21

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

Post autor: cacek4321 » śr kwie 08, 2015 13:40

Panowie w przepływomierzu jest 5 pinów ja mam podpięte 4 o co chodzi. Jeden kabel luźny odcięty



cacek4321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 03, 2015 20:21

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

Post autor: cacek4321 » śr kwie 08, 2015 14:25

Bo raczej tak nie powinno być. Luźny kabel jest koloru czarnego. Silnik AEB



cacek4321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 03, 2015 20:21

Passat 1.8t 150km 2000r - cieżko odpala, dużo pali

Post autor: cacek4321 » pn kwie 13, 2015 16:40

A może inaczej jaki powinienem mieć przepływomierz w moim passacie. 1.8t 150km AEB PASSAT B5 2000r.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości