VW Polo 1.2 Problem z pracą silnika

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

timi44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lut 09, 2015 18:58

VW Polo 1.2 Problem z pracą silnika

Post autor: timi44 » pn lut 09, 2015 19:11

Witam.
Czy może ktoś mi pomóc i podpowiedzieć co może być przyczyną nierównej - dziwnej pracy silnika tzn. wczoraj jak wróciłem na parking samochód strasznie zaczął się trząść, obroty spadały poniżej 1000 dochodziły do 500 - a nawet poniżej aż samochód zgasł. Po ponownym odpaleniu zachowywał się dokładnie tak samo, ale co dziwne na obrotach powyżej 2000( gazując) praca silnika stabilizuje się-ciekawe. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co może być przyczyną :( ? Wiem ze trudno tak z opisu stawiać diagnozę, ale zastanawiam się czy może to być wina cewki czy może i ciśnienia na którymś cylindrze - tak sugeruje znajomy. Ja niestety jestem laikiem w kwestii mechaniki samochodowej i zdaję sobie sprawę że będę musiał odstawić samochód na warsztat ale dobrze znać zdanie osób zorientowanych w temacie aby nie zostać "nabitym w butelkę i koszty". Dokładnie chodzi o VW Polo 1,2 z 2003 r.
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i spostrzeżenia. :)



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8848
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

VW Polo 1.2 Problem z pracą silnika

Post autor: marcin7x5 » pn lut 09, 2015 19:45

Te silniki cierpiały na wyciągające się łańcuchy rozrządu. Powodowało to wypadanie zapłonów.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

VW Polo 1.2 Problem z pracą silnika

Post autor: waski1 » pn lut 09, 2015 23:19

Może być zwykła usterka np. świecy zapłonowej albo grubo czyli brak ciśnienia na którymś cylindrze.Odwiedź kumaty warsztat niech postawią diagnozę.



hak64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: ndz mar 23, 2014 13:23