Strona 1 z 1

Problem z obrotami

: śr sie 27, 2014 19:56
autor: Mimii
Witam mam problem z moją jettą 1.6 PN 51kw , otóż faluje mi na obrotach jezeli odłacze ssanie tak mi sie wydaje ( z lewej strony na dwa piny ustrojstwo ktore cały czas sie rusza lewo prawo i poycha taki tam pręcik) to ma wyższe obroty ale nie faluje jezeli skrece mu obroty to ok ale rano nie odpala musze to podłaczyc az silnik sie nagżeje , wąz od serwa który idzie od takiego zoworu jak go lekko dotknę to z niego syczy czy to moze byc przyczyna a i tez nie pokazuje mi rychtych temperatury prawie wgl sie nie podnosi a silnik sie napewno dogrzewa wiatrak wszystko działa . prosze o pomoc bo jest to wkużajace . :rozpacz:

Problem z obrotami

: czw sie 28, 2014 21:38
autor: Hubi14
tak, wymień ten wąż, bo ciągnie lewe powietrze to będzie falował na obrotach, to, że na blacie nie pokazuje temp to czujnik pewno do wymiany :P

Re: Problem z obrotami

: pt sie 29, 2014 00:52
autor: Mimii
Dzieki za odpowiedz , i jeszcze jedno pytanie ten waz jest wciskany do serwa czy jak?

Problem z obrotami

: pt sie 29, 2014 17:39
autor: Mimii
witam sprawdziłem kody błyskowe i pierwszy kod który migał to 2412 i cały czas w kółko wymieniłem czujnik temperatury w kolektorze ssącym i po ponownym sprawdzeniu pojawiał się kod 1232 czyli silniczek regulacji biegu jałowego , czyli do wymiany ta biała puszka która reguluje obroty na siedem pinów

Problem z obrotami

: pt sie 29, 2014 17:58
autor: wojtaszek2010
A ja dodam że warto też kupić zestaw naprawczy, czyli usczelki do gaźnika i to powymieniac. Bo mi faluja i na zimnym i na ciepłym, i wiem ze u siebie mam walniętą uszczelkę w gaźniku, bo kiedyś go czyscilem i się porwała to załatałem silikonem. Znacznie tańsze niż ta puszka.

Problem z obrotami

: pt sie 29, 2014 18:16
autor: Mimii
sprawdze ale podstawa jest dobra i szczelna ale cos mi sie wydaje ze cos syczy moze jest walnieta gdzies uszczelka posprawdzam

Problem z obrotami

: pt wrz 05, 2014 08:59
autor: kopytko
Falujące obroty w pn to prawie na pewno walnięty regulator( biała puszka) jak sprawdzić ją:
odpal auto i nich chodzi, poproś kogoś aby zgasił a ty obserwuj cięgno od tej puszki , powinno się wysunąć dopiero po kilku sekundach od zgaszenia auta.
ja wysuwa się od razu, to pęknięta guma w jego wnętrzu, można kupić całą zregenerowaną puchę za 200zł lub samą gumę z tej puchy wymienić ale to trzeba szukać i mieć dużo cierpliwości. Mi się to udało wymienić samemu, kosztowało to z 5 lat temu ok 60zł.
viewtopic.php?f=140&t=453391

i jednak dostępne sa jeszcze membrany:
http://allegro.pl/gaznik-pierburg-2ee-m ... 47639.html