nie odpala ciepły, różne objawy
: ndz lip 27, 2014 12:29
Witam.
Auto to SEAT IBIZA 1.4 60km z 1995r.
Problem w tym ze jak auto się rozgrzeje to nie odpala, póki nie ostygnie- ok 30-40 min musi stać.
jak jest zimny to odpala dosłownie z pół obrotu rozrusznika...
Po rozgrzaniu auta albo zgaśnie podczas wciśnięcia sprzęgła, albo po zgaszeniu już nie odpali.
Rozrusznik kręci ale jakby nie dostawał paliwa, bo słychać jakby tak na sucho bez paliwa kręcił.
Ostatnio znów odpalił ale zgasł po sekundzie, jedynie jak odpaliłem i od razu gaz wcisnąłem to nie zgasł.
ok 6 miesięcy temu padło immo, i zostało usunięte z ECU.
W aucie wymienione filtry wszystkie, świece NGK, cewka. i dalej cały czas to samo, obecnie autem nie można się zbytnio poruszać, bo ponownie nie odpali xD.
podłączałem auto do VAGa, ale na zgaszonym silniku pokazał czujnik halla, a to podobno normalne na zgaszonym silniku? nie dało się wykasować błędu.
a jak odpaliłem auto to VAG w ogóle nie widział sterownika.
nie wiem czy ma to coś wspólnego ale wentylator z chłodnicy włącza się co chwile, praktycznie po paru km się włącza. miałem tez GOLFa 3 i tam wentylator włączał się jak chodziła klima tylko, a podczas jazdy nawet w upały bez klimy nie włączał się w ogóle a silnik miał dobrą temperaturę.
Jest ktos może ze śląska, okolice PSZCZYNY, kto by te auto zabrał do siebie i naprawił lub chociaż sprawdził co sie dzieje??
Auto to SEAT IBIZA 1.4 60km z 1995r.
Problem w tym ze jak auto się rozgrzeje to nie odpala, póki nie ostygnie- ok 30-40 min musi stać.
jak jest zimny to odpala dosłownie z pół obrotu rozrusznika...
Po rozgrzaniu auta albo zgaśnie podczas wciśnięcia sprzęgła, albo po zgaszeniu już nie odpali.
Rozrusznik kręci ale jakby nie dostawał paliwa, bo słychać jakby tak na sucho bez paliwa kręcił.
Ostatnio znów odpalił ale zgasł po sekundzie, jedynie jak odpaliłem i od razu gaz wcisnąłem to nie zgasł.
ok 6 miesięcy temu padło immo, i zostało usunięte z ECU.
W aucie wymienione filtry wszystkie, świece NGK, cewka. i dalej cały czas to samo, obecnie autem nie można się zbytnio poruszać, bo ponownie nie odpali xD.
podłączałem auto do VAGa, ale na zgaszonym silniku pokazał czujnik halla, a to podobno normalne na zgaszonym silniku? nie dało się wykasować błędu.
a jak odpaliłem auto to VAG w ogóle nie widział sterownika.
nie wiem czy ma to coś wspólnego ale wentylator z chłodnicy włącza się co chwile, praktycznie po paru km się włącza. miałem tez GOLFa 3 i tam wentylator włączał się jak chodziła klima tylko, a podczas jazdy nawet w upały bez klimy nie włączał się w ogóle a silnik miał dobrą temperaturę.
Jest ktos może ze śląska, okolice PSZCZYNY, kto by te auto zabrał do siebie i naprawił lub chociaż sprawdził co sie dzieje??