klucz do demontażu/montażu pzrewodów zapłonowych
: wt mar 25, 2014 13:45
Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna stałem się posiadaczem VW Vento z silnikiem AAA. Samochodzik zakupiłem w stanie średnim, i prubuje dołożyć wszelkich starań aby ten stan poprawić. Po wymianie elementów zawieszenia przyszedł czas na zajęcie się silnikiem. Samochód po zagrzaniu faluje na obrotach i wyskakują zapłony. Niekiedy mam wrażenie jak by chodził na 4 cyl szcególnie przy przyspieszaniu na niskich obrotach. Przewody jak sie okazało oryginalne, więc zdecydowałem się na ich wymianę, przy okazji wymieniłem świece i kopułkę. Pomimo usilnych prób założenia przewodów metodą na śrubokręt lub szczypce zakonczyło się to niepowodzeniem i spowodowało uszkodzenie nowych przewodów, ale cóż człowiek uczy się na błędach. Moje pytanie jest następujące: zakupiłem przewody sentech`a (te które uległy uszkodzeniu przy nieumiejętnym zakładaniu) jednak na metalowej obudowie tych przewodów widnieje informacja że ich oporność to 1kohm natomiast na oryginalnych przewodach jest 5 kohm czy ma to jakieś znaczenie oraz czy kolejne przewody warto brać sentecha czy dołożyć kilka zł i kupić ngk. Moje kolejne pytanie to czy w okolicach Warszawy, Wołomina, Ząbek , Zielonki któryś z kolegów posiada klucz do zakładania przewodów i mogłby użyczyć go na kilka chwil lub podpowiedzieć w kwestii montażu?? Będe wdzięczny za konkretne odpowiedzi.