vw polo

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krystek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 17, 2013 12:40
Lokalizacja: warszawa

vw polo

Post autor: krystek1985 » pn lut 03, 2014 00:45

witam jestem posiadaczem vw polo 1.2 9n z 2002 roku i mam pytanko jaka powinna byc prawidlowa kompresja silnika



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

vw polo

Post autor: bioly05011 » pn lut 03, 2014 08:53

10,5:1


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Re: vw polo

Post autor: Fafik258 » pn lut 03, 2014 08:58

bioly05011 pisze:10,5:1
Stopień sprężania. Koledze pewnie chodzi o ciśnienie sprężania
AHW, AKQ, APE, AXP, ATN, AUS – normalne ciśnienie 1.0 – 1.5, min – 0.7MPa
AEH, AKL, APF, APK, AQY – normalne ciśnienie 1.0 – 1.3MPa, min – 0.75MPa
AGN – normalne ciśnienie 0.9 – 1.4MPa, minimalne 0.75MPa
AGU, AQA, ARZ – normalne ciśnienie 1.0 – 1.4MPa, minimalne 0.7MPa
AGZ – normalne ciśnienie sprężania 0.9 – 1.2MPa, minimalne – 0.7MPa
AQP – normalne ciśnienie sprężania 0.9 – 1.4MPa, minimalne – 0.7MPa
Nie ma tu Twojego oznaczenia silnika. Ale jak widzisz sam minimalne to 0,7 MPa a normalne ciśnienie zaczyna się od 0,9. Przy czym w zdrowym aucie napewno powyżej 1,0



krystek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 17, 2013 12:40
Lokalizacja: warszawa

Re: vw polo

Post autor: krystek1985 » pn lut 03, 2014 10:05

to inaczej bo nie za bardzo sie w tym wyznaje powiem tak po pomiarze kompresji manometrem wyszlo na pierwszym cylindrze 16 na drugim 16 a na trzecim 12 (jest to autko trzy cylindrowe 6v)i pytanie brzmi czy to dobrze bo w jednym warsztacie stwierdzili ze przydal by sie remont silnika :/ i nie wiem czy czasem nie chca mnie naciagnac na koszty



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

vw polo

Post autor: Fafik258 » pn lut 03, 2014 11:00

Kwestia jednostek ciśnienie dla Twojego silnika od 11 do 15. Na 1 i 2 drugim cylindrze ciśnienie za wysokie na 3 jest ok. Różnica pomiędzy 1 i 2 a 3 cylindrem jest za duża. Próba olejowa była? Także nikt Cię nie naciąga, silnik nadaje się do roboty. Pierścienie i zawory / pierścienie lub zawory no i kwestia jeszcze łańcucha czy się nie rozciągnął



krystek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 17, 2013 12:40
Lokalizacja: warszawa

Re: vw polo

Post autor: krystek1985 » pn lut 03, 2014 11:22

Fafik258 pisze:Kwestia jednostek ciśnienie dla Twojego silnika od 11 do 15. Na 1 i 2 drugim cylindrze ciśnienie za wysokie na 3 jest ok. Różnica pomiędzy 1 i 2 a 3 cylindrem jest za duża. Próba olejowa była? Także nikt Cię nie naciąga, silnik nadaje się do roboty. Pierścienie i zawory / pierścienie lub zawory no i kwestia jeszcze łańcucha czy się nie rozciągnął
raczej nie bylo zadnej proby olejowej nie bylo raczej bo zaczelo sie to wszystko od tego jak pojechalem do warsztatu ze zbyt duzym spalaniem pomiezyli kompresje i tak wyszlo a co do spalania to massssakra zeby silnik 1.2 palil 17l na setke



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

vw polo

Post autor: Fafik258 » pn lut 03, 2014 12:00

Jak silnik chodzi na razie bym tego nie ruszał. Co do spalania przyczyny trzeba szukać gdzie indziej



krystek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lis 17, 2013 12:40
Lokalizacja: warszawa

Re: vw polo

Post autor: krystek1985 » wt lut 04, 2014 01:37

Fafik258 pisze:Jak silnik chodzi na razie bym tego nie ruszał. Co do spalania przyczyny trzeba szukać gdzie indziej
czyli mam rozumiec ze to spalanie nie ma nic wspolnego z taka kompresja ??



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

vw polo

Post autor: bioly05011 » wt lut 04, 2014 02:10

pasowało by podpiąć pod kompa jeśli nie było podpięte dodatkowo proponuje sprawdzić dopływ powietrza ciepłe na zimne do silnika zawór regulujący


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości