Strona 1 z 1

Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

: czw sty 02, 2014 00:23
autor: bruzdi29
Czołem koledzy,problem dotyczy auta skoda Fabia 1.4 16V 100KM 2004r
Auto z dnia na dzień przestało odpalać, pali się kontrolka check engine, błędy to wyskakujący zapłon cylindra nr 1/2/3/4
Nasuwa się ze cewka padła tylko ze tam są 4 cewki, po jednej na cylinder więc niewierze że wszystkie naraz padły,orientujecie się co steruje tymi cewkami - może w tym jest gdzieś problem?
świece wymieniane były

Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

: czw sty 02, 2014 01:26
autor: sebekgolf
a kable WN nie mają przebicia ?

Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

: czw sty 02, 2014 02:10
autor: Kamel
sebekgolf pisze:a kable WN nie mają przebicia ?
sebekgolf z tego co się orientuję to tam nie ma kabli WN. Cewki są wtykane bezpośrednio nad świecami.

bruzdi29 sterowanie idzie bezpośrednio z ECU. Sprawdź czy po włączeniu zapłonu do cewek dochodzi napięcie (zdaje się, że powinno być na pinie 3).

Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

: czw sty 02, 2014 11:56
autor: bruzdi29
Kamel ma rację, tam są cewki bezpośrednio na świece, idę to sprawdzi
Edit:
Napięcie do cewek dochodzi, prawdopodobnie komputer odmówił posłuszeństwa, kupiłem drugi ale teraz muszę się z immobiliserem uporać :grrr:

Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

: sob sty 04, 2014 16:01
autor: bruzdi29
Więc auto na chodzie, chłopaki uporali mi się z immo i dzwonią mi ze auto dalej nie pali :crazy: Sprawdzili ze to pompa paliwa bo na zmywacz do przepustnicy auto odpala, a ja im tłumacze że auto mi na chwile odpaliło wcześniej i wszystko wskazuje na komputer tym bardziej jak wyciągałem świece to było czuć paliwo ale skoro się uparli to pewnie wiedzą bo to renomowany serwis aut VAG w gliwicach
Pytanie co z komputerem więc mówię ze jak stary jest dobry to niech go wsadzą i jutro odbiore trupa, a wieczorem telefon że na starym komputerze auto na zmywacz nie odpala :rotfl:
Poleciał komputer i chwilkę później pompa paliwa :jezor:

Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

: sob sty 04, 2014 16:33
autor: sebekgolf
Ostatni raz o szwankujących kompach słyszałem w Polonezie na wtrysku jednopunktowym Boscha. A tu proszę, taki kwiatek :kac: