Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bruzdi29
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 591
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 21:58
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Skoda Superb 2010 combi PLATINUM
Silnik: CFGB

Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

Post autor: bruzdi29 » czw sty 02, 2014 00:23

Czołem koledzy,problem dotyczy auta skoda Fabia 1.4 16V 100KM 2004r
Auto z dnia na dzień przestało odpalać, pali się kontrolka check engine, błędy to wyskakujący zapłon cylindra nr 1/2/3/4
Nasuwa się ze cewka padła tylko ze tam są 4 cewki, po jednej na cylinder więc niewierze że wszystkie naraz padły,orientujecie się co steruje tymi cewkami - może w tym jest gdzieś problem?
świece wymieniane były


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=400126" onclick="window.open(this.href);return false; TEMAT AKTUALIZOWANY ! 09.08.2013 !
1.9 TDI AHF 110 KM ---> 140 KM :) na eibach-ach

Kupię :
Tunel środkowy przedni
Sprzedam części do mkIV :
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=544829" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

Post autor: sebekgolf » czw sty 02, 2014 01:26

a kable WN nie mają przebicia ?


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

Post autor: Kamel » czw sty 02, 2014 02:10

sebekgolf pisze:a kable WN nie mają przebicia ?
sebekgolf z tego co się orientuję to tam nie ma kabli WN. Cewki są wtykane bezpośrednio nad świecami.

bruzdi29 sterowanie idzie bezpośrednio z ECU. Sprawdź czy po włączeniu zapłonu do cewek dochodzi napięcie (zdaje się, że powinno być na pinie 3).


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
bruzdi29
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 591
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 21:58
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Skoda Superb 2010 combi PLATINUM
Silnik: CFGB

Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

Post autor: bruzdi29 » czw sty 02, 2014 11:56

Kamel ma rację, tam są cewki bezpośrednio na świece, idę to sprawdzi
Edit:
Napięcie do cewek dochodzi, prawdopodobnie komputer odmówił posłuszeństwa, kupiłem drugi ale teraz muszę się z immobiliserem uporać :grrr:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=400126" onclick="window.open(this.href);return false; TEMAT AKTUALIZOWANY ! 09.08.2013 !
1.9 TDI AHF 110 KM ---> 140 KM :) na eibach-ach

Kupię :
Tunel środkowy przedni
Sprzedam części do mkIV :
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=544829" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bruzdi29
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 591
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 21:58
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Skoda Superb 2010 combi PLATINUM
Silnik: CFGB

Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

Post autor: bruzdi29 » sob sty 04, 2014 16:01

Więc auto na chodzie, chłopaki uporali mi się z immo i dzwonią mi ze auto dalej nie pali :crazy: Sprawdzili ze to pompa paliwa bo na zmywacz do przepustnicy auto odpala, a ja im tłumacze że auto mi na chwile odpaliło wcześniej i wszystko wskazuje na komputer tym bardziej jak wyciągałem świece to było czuć paliwo ale skoro się uparli to pewnie wiedzą bo to renomowany serwis aut VAG w gliwicach
Pytanie co z komputerem więc mówię ze jak stary jest dobry to niech go wsadzą i jutro odbiore trupa, a wieczorem telefon że na starym komputerze auto na zmywacz nie odpala :rotfl:
Poleciał komputer i chwilkę później pompa paliwa :jezor:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=400126" onclick="window.open(this.href);return false; TEMAT AKTUALIZOWANY ! 09.08.2013 !
1.9 TDI AHF 110 KM ---> 140 KM :) na eibach-ach

Kupię :
Tunel środkowy przedni
Sprzedam części do mkIV :
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=544829" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Skoda Fabia 1.4 16V wypadajace zapłony

Post autor: sebekgolf » sob sty 04, 2014 16:33

Ostatni raz o szwankujących kompach słyszałem w Polonezie na wtrysku jednopunktowym Boscha. A tu proszę, taki kwiatek :kac:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości