Strona 1 z 1

cisnienie paliwa

: wt lut 19, 2013 21:29
autor: andrzej85.g
witam panowie.jakie powinna podawac cisnienie pompa paliwa vw polo 6n 1.0 mono wtrysk?

cisnienie paliwa

: wt lut 19, 2013 22:42
autor: jeryk10
pewnie 1,2 bar

Re: cisnienie paliwa

: wt lut 19, 2013 22:45
autor: andrzej85.g
jestes pewien kolego? dzisiaj mierzylem zegarem i mam 3.0

cisnienie paliwa

: wt lut 19, 2013 22:50
autor: andrzej85.g
objawy sa takie ze na wolnych obrotach troche kuleje a czasem zgasnie a przy dodawaniu gazu nie wchodzi na obroty jakby nie dostawal paliwa.dodam ze zostal zamontowany nowy filtr paliwa i dajej jest ta sama sytuacja :-(

cisnienie paliwa

: śr lut 20, 2013 17:59
autor: Paweł Marek
Jakby regulator ciśnienia nie działał, zobacz na jego membrane i drożność kanału podciśnieniowego od gardzieli wtrysku do regulatora. Wygląda też że pompę paliwa masz od wtrysku wielopunktowego i może to jerst jedyna przyczyna- że regulator nie daje rqady obniżeć jej ciśnienia do właściwego, czyli gdzieś maks 1.2 bara powinno być na węzu dopływowym do wtryku . Zdejm też wąż odpływowy i dmuchnij w niego czy ma przejście do baku bez oporów

Re: cisnienie paliwa

: śr lut 20, 2013 18:30
autor: andrzej85.g
membrama jest zalozona od drugiego auta i dalej bez zmian.wszystko dzialalo ale zalozylem gaz w grudniu i praktycznie od tamtej pory nie jezdzilem na benzynie. dodam tyle ze jak zatkam przelew z wtrysku to silnik chodzi bez problemu.jest mozliwosc ze padl wtrysk?

cisnienie paliwa

: śr lut 20, 2013 18:41
autor: andrzej85.g
a po drugie nie ma mozliwosci sprawdzenia cisnienia na wtrysku ktore reguluje regulator cisnienia. cisnienie sprawdzane jest na zasilaniu z pompy paliwa.

cisnienie paliwa

: śr lut 20, 2013 19:45
autor: Paweł Marek
zgadza się, ale ciśnienie na wężu dopływowym jest zbliżone do wartości ciśnienia we wtryskiwaczu jeśli regulator i wąż przelewowy sa sprawne. Się chyba przyjmuje że może być maksymalnie 1.2 bara. Wyższe ciśnienie świadczy że ten układ regulujący nie działa. Pompa zawsze jest w stanie więcej ciśnienia napompować jesli utrudniony z powodu awarii jest przelew. Niby sie pisze że pompa ma ciśnienie nominalne 1.2 ale zawsze może więcej
3 bary to we wtrysku wielopunktowym.
Więc jeszcze raz : sprawdź czy wąż przelewowy jest drożny, żadncycn większych oporów nie może być a jesli jest drożny to można to nazwac awarią wtrysku być może łatwa do naprawienia

Re: cisnienie paliwa

: śr lut 20, 2013 20:41
autor: andrzej85.g
jak juz wspomnialem silnik dziala poprawnie
po zatkaniu weza odplywowego z wtrysku wiec niedroznosc przelewu nie wchodzi w gre.jutro zamontuje drugi wtrysk i poinformuje o winikach

cisnienie paliwa

: śr lut 20, 2013 22:06
autor: jeryk10
andrzej85.g, tak na 100% 1.2 bara

cisnienie paliwa

: śr lut 20, 2013 22:26
autor: andrzej85.g
jeryk10. mozesz mi logicznie wytlumaczyc dlaczego mam 3.0 bary? pompa jest oryginalna i nie bylo z nia zadnych problemow.przeciez pompa dostaje napiecie i tloczy paliwo a od cisniena na wtrys jest regulator cisnienia ktory nie steruje praca pompy.jesli sie myle to prosze o sprostowanie :grin:

Re: cisnienie paliwa

: czw lut 21, 2013 18:29
autor: andrzej85.g
witam.wymienilem dzisiaj wtrysk paliwa i jak reka odjal.wszystko pracuje jak marzenie :bigok: temat zamkniety

cisnienie paliwa

: pt lut 22, 2013 20:16
autor: Paweł Marek
andrzej85.g, czy ja logicznie nie napisałem? We wtrysku jest regulator, jeśli szwankuje czyli nie obniża poziomu do właściwego to jest 3 bary. Odpływ nie daje (nie powinien - i już to wyjasniłeś) oporu dla przepłuwy paliwa, więc musisz to sobie wyobrazić że w tej sytuacji ciśnienie w dolotowym jest podobne jak we wtryskiwaczu. Natomiast zatkanie weza odpływowego spowoduje że ciśnienie będzie takie wysokie jak da rady wytworzyć pompa.