Strona 1 z 1

podawcza pompa paliwa 16V

: wt lip 10, 2012 09:35
autor: adm928
Witam, po swapie zamontowałem pompę paliwa pod samochodem (Walbro) ale niestety jak auto troche dłużej postoi (tydzień lub dwa) to nie chce odpalić ze względu na to, że paliwo spływa z przewodów z powrotem do zbiornika i cały układ się zapowietrza. I teram moje pytanie: jakie ciśnienie i wydajność ma pompa podawcza z mk2, która montowana jest w zbiorniku i w jaki sposób ona działa tzn. czy działa ciągle podając cały czas paliwo, czy tylko przez krótką chwilę w momencie odpalania samochodu (po przekręceniu stacyjki?) aż paliwo zaciągnie pompa główna i później już nie pompuje paliwa. Ewentualnie prosiłbym o inne podpowiedzi jak rozwiązać mój problem :bajer: (samochód to jetta mk2 oryginalnie 1.6 PN, a teraz 2.8 BDE)
Z góry dzięki za odpowiedzi :bigok:

podawcza pompa paliwa 16V

: wt lip 10, 2012 10:10
autor: norek111
zamontuj zaworek zwrotny i problem rozwiązany

podawcza pompa paliwa 16V

: ndz lip 15, 2012 17:02
autor: jeryk10
W benzyniaku nie ma coś takiego jak zapowietrzenie układu jaka pompę masz pod autem chodzi mi o ciśnienie masz mieć cienienie pompy 3 bary a do zbiornika musisz dołożyć pompę 0,24bar wtedy nie będziesz miał problemu

podawcza pompa paliwa 16V

: wt lip 17, 2012 14:01
autor: Paweł Marek
adm928 pisze:jakie ciśnienie
fabryczna 0,24 bara

podawcza pompa paliwa 16V

: wt lip 17, 2012 14:01
autor: Paweł Marek
adm928 pisze:jakie ciśnienie
fabryczna 0,24 bara