Strona 1 z 1

Passat B3 2.8 93 r. Problem z pompą paliwa...

: wt mar 15, 2011 19:16
autor: radziorki
Witam ! Dziś gdy zabrałem się za naprawe pływaka bo nie pokazywał stanu paliwa zastałem straszny widok...pompa latała sobie po baku jak chciała! W baku jest 50 litrów benzyny więc nie maczałem rąk żeby szukać miejsca dla niej..ktoś wie jak ją zamocować ?

Passat B3 2.8 93 r. Problem z pompą paliwa...

: wt mar 15, 2011 19:56
autor: Paweł Marek
pewnie tak jak w mk3 jest mocowana do dna baku - wkręcona w uchwyty, nie wiadomo czy się mocowania kosza pompy nie połamały. Wyjeździj paliwo ile się da i naprawiaj, albo od razu tylko sobie kup gumowe rękawiczki

Passat B3 2.8 93 r. Problem z pompą paliwa...

: wt mar 15, 2011 22:47
autor: radziorki
jutro dokładnie sprawdze jak jest przymocowana do tego dna. A czy siatkę z tej obudowy można umyć lub kupić ?

Passat B3 2.8 93 r. Problem z pompą paliwa...

: śr mar 16, 2011 14:58
autor: Paweł Marek
wytrzepiesz ją jak wyschnie , chyba że zdarzyło ci się jakiegoś syfu nalać do baku to poczyścisz dokładniej rozpuszczalnikiem. Normalnie ona sie nie zatka jak dobra benzyne lejesz, wyciągałem to niedawno w moim aucie co ma już blisko 400 tysięcy i mało co tam było.

Passat B3 2.8 93 r. Problem z pompą paliwa...

: czw mar 17, 2011 00:51
autor: radziorki
Więc tak...benzyna tylko 98 na dobrych stacjach. Cały filterek był czarny. Gródki węgla czy czegoś tam obok miejsca mocowania do dna. No porażka...dużo tego nie było ale jest i nie wiadomo skąd bo nikt wcześniej tam nie zaglądał od nowości, śrubki oryginalne widać nie kręcone i dużo piasku po podniesieniu metalowej pokrywki. Oczywiście przed wyjęciem wszystko ładnie wyczyszczone ;) Pompa paliwa w tej obudowie lata jak chce. Złożyłem ją tak żeby się nie ruszała i niebo lepiej...nie szarpał i wchodził płynnie na obroty ale gdy ruszyła się znów przerywał, długo się wkręcał... więc szukam drugiej kompletnej PIERBURG z obudową, pływakiem itp. Na tej wskażnik paliwa raczej nie będzie normalnie działał gdyż potencjometr czy jak to się tam nazywa jest nadpalony. A no i kosz pompy składa się z dwóch częsci. Góra i dół...w środku jest jakaś okrągła blaszka a na pompie paliwa są jakieś wypustki tylko nie wiem jak ją w tym ustawić. Lata sobie góra dól i na boki...w koszu pompy.