Witam.
Mam pewien problem od dłuższego czasu w passacie B4 2.0 8v 2e. Gdy jest na biegu jałowym to silnik dziala ok dobrze reaguje na gaz. Gdy juz rusze i przejade mniej wiecej 100m zaczyna szarpac i nie reaguje na gaz i nawet gasnie, gdy się tak dzieje to wciskam sprzegło poruszam gazem i po chwili dziala ok, a gdy pusze sprzeglo i przejade kolejne 100m to ta sytuacja sie powtarza. Wymieniane byly swiece kable Kopułka BERU, listwa wtryskowa, silnik krokowy. Pompa paliwa byla sprawdzana i jest ok. Na komputerze nie wykazala bledów. Czy ktos spotkal sie z takim problemem i mógłby mi pomoc? PozdraVWiam
Szarpie gdy się jedzie, passat b4 2E
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: śr lut 03, 2010 11:32
- Lokalizacja: Zarzecze
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Szarpie gdy się jedzie, passat b4 2E
Sprawdź sobie przepływomierz i TPS, opisy są na forum. Jeśli masz obrotomierz to patrz jak się zachowuje - czy jego wskazania odpowiadają prawdzie czy wskazówka nagle zaczyna spadać jak przestaje ciągnąć
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Szarpie gdy się jedzie, passat b4 2E
Paweł Marek, Kurcze szukałem opisów jak sprawdzić przepływkę ale jakoś nie mogę znaleźć, jak byś mógł dać link do przepływki i tps
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Szarpie gdy się jedzie, passat b4 2E
Przepływomierz: podnieś pokrywę filtra, odciągnij osłonę gumową wtyczki, włącz zapłon, kabel nr 2 jest sygnałowy - napięcie na klapce zamkniętej 0,24V, przy otwieraniu jej palcem ma płynnie wzrastać do ok 4.8V - bez przeskoków. Wyjmij wtyczkę, opór czujnika temperatury owietrza między stykami 1 i 4, normy jak dla czujnika cieczy sa na forum, sprawdź czy klapka otwiera się gładko nie ocierając o ścianki - wszystko.
TPS- musisz się podłączyć do kabla środkowego np za pomocą wbitej weń szpileczki, włącz zapłon, napięcie przy ręcznym otwieraniu przepustnicy ma rosnąc płynnie do ok 4.7 V, tak samo jak na przepływomierzu. Nie pamiętam napięcia przy zamkniętej, na wolnych wynosi ok 0,7-0,9 V
TPS- musisz się podłączyć do kabla środkowego np za pomocą wbitej weń szpileczki, włącz zapłon, napięcie przy ręcznym otwieraniu przepustnicy ma rosnąc płynnie do ok 4.7 V, tak samo jak na przepływomierzu. Nie pamiętam napięcia przy zamkniętej, na wolnych wynosi ok 0,7-0,9 V
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości