[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
Witam Wszystkich. Jestem posiadaczem Ibizy Cupry z zapewne znanym przez was silnikiem ABF
mam nie lada mały problem, auto po dodaniu gazu nie chce wchodzic na obroty, bariera mulenia zostaje pokonana powyzej ok 2k obrotow.. aczkolwiek nie idzie tak jak powinno..
wydaje mi sie ze problem tkwi w zapłonie, lecz w przeciagu ostatnich 2 tygodni wymienilem nowe swiece., przewody wn, wyczyszczona kopułka, juz nie wiem do czego włozyc rece.. siedzi mi na głowie cewka zapłonowa ..
Dodam jeszcze ze wczoraj po 2 dniach postoju odpalilem auto na złozonym nowym dolocie po portingu, nowe docinane uszczelki, wyczyszczony zawor biegu jałowego, przepustnica, wszystko zrobione na błysk, wtryskiwacze wyczyszczone.. i auto po podpieciu klem do aku i po zapaleniu chodziło pieknie, porting nowe kable i swiece dały konkretny rezultat, lecz po dojechaniu do pracy, za 8 godzin wracam do auta, zapalam, i znów na nowo to samo....
nie wiem czy jest mozliwa opcja ze cos komputer zaczyna swirowac i podawac jakies błedne dane np. do zapłonu nie wiem,
Jestem w stanie sam wszystko sprawdzic, mam kabel do diagnostyki, moge posprawdzac wszystko co tylko sie da. lecz sam juz nie mam pomysłów. licze na wasza pomoc. Pozdrawiam !!
mam nie lada mały problem, auto po dodaniu gazu nie chce wchodzic na obroty, bariera mulenia zostaje pokonana powyzej ok 2k obrotow.. aczkolwiek nie idzie tak jak powinno..
wydaje mi sie ze problem tkwi w zapłonie, lecz w przeciagu ostatnich 2 tygodni wymienilem nowe swiece., przewody wn, wyczyszczona kopułka, juz nie wiem do czego włozyc rece.. siedzi mi na głowie cewka zapłonowa ..
Dodam jeszcze ze wczoraj po 2 dniach postoju odpalilem auto na złozonym nowym dolocie po portingu, nowe docinane uszczelki, wyczyszczony zawor biegu jałowego, przepustnica, wszystko zrobione na błysk, wtryskiwacze wyczyszczone.. i auto po podpieciu klem do aku i po zapaleniu chodziło pieknie, porting nowe kable i swiece dały konkretny rezultat, lecz po dojechaniu do pracy, za 8 godzin wracam do auta, zapalam, i znów na nowo to samo....
nie wiem czy jest mozliwa opcja ze cos komputer zaczyna swirowac i podawac jakies błedne dane np. do zapłonu nie wiem,
Jestem w stanie sam wszystko sprawdzic, mam kabel do diagnostyki, moge posprawdzac wszystko co tylko sie da. lecz sam juz nie mam pomysłów. licze na wasza pomoc. Pozdrawiam !!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
Skoro masz kabel to podłączałeś? Są jakies błędy?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
dodam ze auto po mocnym butowaniu nie trzyma wolnych obrotów,, zaczynaja skakac w przedziale 1000 - 1500
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
Bieda skoro błędów ni wykazało ale od czegoś trzeba zacząć, ja bym dokładnie opatrzył węzyk podciśnieniowy który leci do sterownika wtrysku na podszybiu (w nim jest czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze - MAP)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
Paweł Marek sprawdziłem to podcisnienie.,. jest wporządku ...
sprawdzilem bloki pomiarowe w vag-com.. oto wyniki
001 -
Rpm 830~890
87*C temperatura
0.70 V Voltage
Bin bits 0000
002-
RPM ~864
Inj. on time ~ 5.10 / 5.60 / 6.63 / 9.16
Voltage 13.97
Temp 30*C
003 -
RPM 864
LOAD 46.1 % / 49,2 % / 53/5 %
Throttle angle 0,0 *
Load 16,0 %
004-
Rpm 891
Load 49,2 %
no units 255,0
Bin bits 01000000
005-
Rpm 891
Load 6,3%
no units ~1.0 / 2.0
bin bits 10111000
006-
no units 255.0
no units ~127 / 69.0
no units 35.0
no units54.0
007-
no units 35.0
no units 97
no units 1.0
no units 78.0
008 -
no units 255
no units 103 / 145
no units 25
no units28
009-
Rpm 864
temp 94*C
voltage 0,70
bin bits 0000
sprawdzilem bloki pomiarowe w vag-com.. oto wyniki
001 -
Rpm 830~890
87*C temperatura
0.70 V Voltage
Bin bits 0000
002-
RPM ~864
Inj. on time ~ 5.10 / 5.60 / 6.63 / 9.16
Voltage 13.97
Temp 30*C
003 -
RPM 864
LOAD 46.1 % / 49,2 % / 53/5 %
Throttle angle 0,0 *
Load 16,0 %
004-
Rpm 891
Load 49,2 %
no units 255,0
Bin bits 01000000
005-
Rpm 891
Load 6,3%
no units ~1.0 / 2.0
bin bits 10111000
006-
no units 255.0
no units ~127 / 69.0
no units 35.0
no units54.0
007-
no units 35.0
no units 97
no units 1.0
no units 78.0
008 -
no units 255
no units 103 / 145
no units 25
no units28
009-
Rpm 864
temp 94*C
voltage 0,70
bin bits 0000
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
Proponuję CI sprawdzić pompkę paliwa, mi się widzi że jest za małe ciśnienie.
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
witam. tylko ze auto ma zalozony gaz sekwencyjny brc,, i na gazie to samo, nawet gorzej ,.. wydaje mi sie ze to cos z kopułką, na niskich obrotach są widoczne mocne przebicia natomiast gdy uda sie zwiekszyc obroty do 1500 w gore to przebicia zanikaja i auto wskakuje na wyzsze obroty natomiast na biegu jałowym tak jak by czasami nie idzie na wszystkie 4
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
to czemu tego od razu nie napisałeś i nie wymienisz czego trzeba, w ogóle bez sensu było zaczynać temat pisać póki nie zmienisz kabli kopułki palca ew świec
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
kolego... bez sensu są Twoje posty, kable kupiłem nowe NGK tydzien temu, świece równiez ngk v-line 24,
kopułke i palec z boscha zakupilem dzis,. przejechalem 200 metrów, zdjalem ją i juz miala okopcone styki, w 100 % to przez gaz, auto zapalone na benzynie nie dlawi sie chodzi ładnie na obroty, właczył sie gaz i w kopułce jak by cos strzeliło (iskra) .. niewiem co moge wiecej zrobic
kopułke i palec z boscha zakupilem dzis,. przejechalem 200 metrów, zdjalem ją i juz miala okopcone styki, w 100 % to przez gaz, auto zapalone na benzynie nie dlawi sie chodzi ładnie na obroty, właczył sie gaz i w kopułce jak by cos strzeliło (iskra) .. niewiem co moge wiecej zrobic
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
sprawdź filtry moze zapchany który a może otulina w tłumiku odpadła i troche blokuje (znajomy miał w 2gt 1.8 na gazie nawet zamykał licznik a jak otulina odpadła to ledwo 130 jechał)
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
filtry filtrami, ale czemu nowa kopułka po 200 metrach jazdy juz jest na stykach na srodku czarna ??
poprzednia wyczyscilem tydzien temu pilniczkiem była idealna i po tygodniu jazdy jest na stykach cała czarna, zrobiła sie na nich taka ospawana czarna skorupka cos tego typu
Wiec tak,. kupilem dzis nową kopułke i palec rozdzielacza bosch.. po odpaleniu auto na wporządku, na postoju nic nie muli mozna pedal do ziemi wcisnac i nic sie nie dzieje... gdy auto sie rozgrzało do tych 30 stopni patrzylem na kopułke gdy właczył sie gaz i tak jak by w niej cos strzeliło jakas iskra. zrobilem 200 m autem. na benzynie ok na gazie to samo co było, auto gasnie przerywa. nie wchodzi na obroty... dojechalem do domu zdjalem nowa kopulke i juz miala okopcone ' ospawane' styki delikatnie. czy to normalne ? powiedzcie mi co moge jeszcze sprawdzic, nie chce juz wymieniać w ciemno.,.. co za palcem rozdzielacza sie znaujduje ?? moze by to całe wykrecić i sprawdzic moze tam cos jest ? moze cos w tym jest co po rozgrzaniu od bloku silnika sie troche nagrzewa i troche lepiej jedzie niewiem cos elektronicznego. nie mam pojecia
wydaje mi sie ze jest podawana zbyt duza iskra, która mogła między innymi wypalić poprzednie swiece, jak i obecnie opalić nową kopułke..
takie są moje na chłopski rozum sugestie.. dodam ze dzis z rana w ciemnosciach patrzylem na kopułke i były widoczne na biegu jałowym iskry na kopułce.. pod tą czarną plastikową obudowką.
poprzednia wyczyscilem tydzien temu pilniczkiem była idealna i po tygodniu jazdy jest na stykach cała czarna, zrobiła sie na nich taka ospawana czarna skorupka cos tego typu
Wiec tak,. kupilem dzis nową kopułke i palec rozdzielacza bosch.. po odpaleniu auto na wporządku, na postoju nic nie muli mozna pedal do ziemi wcisnac i nic sie nie dzieje... gdy auto sie rozgrzało do tych 30 stopni patrzylem na kopułke gdy właczył sie gaz i tak jak by w niej cos strzeliło jakas iskra. zrobilem 200 m autem. na benzynie ok na gazie to samo co było, auto gasnie przerywa. nie wchodzi na obroty... dojechalem do domu zdjalem nowa kopulke i juz miala okopcone ' ospawane' styki delikatnie. czy to normalne ? powiedzcie mi co moge jeszcze sprawdzic, nie chce juz wymieniać w ciemno.,.. co za palcem rozdzielacza sie znaujduje ?? moze by to całe wykrecić i sprawdzic moze tam cos jest ? moze cos w tym jest co po rozgrzaniu od bloku silnika sie troche nagrzewa i troche lepiej jedzie niewiem cos elektronicznego. nie mam pojecia
wydaje mi sie ze jest podawana zbyt duza iskra, która mogła między innymi wypalić poprzednie swiece, jak i obecnie opalić nową kopułke..
takie są moje na chłopski rozum sugestie.. dodam ze dzis z rana w ciemnosciach patrzylem na kopułke i były widoczne na biegu jałowym iskry na kopułce.. pod tą czarną plastikową obudowką.
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
raczej za slaba ta iskra-na beni daje rade,a na gazie juz nie,stad przebicia,okopcenia itd, cewka lub cewki (nie wiem ile w tym silniku ich jest) przerywa i nie zawsz daje iskierke,a jesli zupelnie zimny w miare ok,a potem w miare nagrzewania sie coraz gorzej-to moze (ale tylko :MOZE ) byc cewka.Jak ma wewnatrz przebicia to ciepla nie wytwarza juz iskry zawsze lub wytwarza zbyt rzadko te iskre.Ale to tylko jak wrozenie z fusow lub lanie wosku w andrzejki.Palec i kopula tylko rozprowadzaja impulsy na swiece-to tak zeby nie bylo watpliwosci-ja wiem ze kazdy inzynier o tym wie.
adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?
[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie
wlasnie nie , zimny silnik dziala zle - ciepły silnik / nagrzany dziala lepiej..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości