Strona 1 z 1

2.0 8v Gaśnie,tarpie, nie trzyma niskich obrotów

: czw paź 21, 2010 09:21
autor: fafal_92
Witam.Jestem posiadaczem VW jetty sprowadzonej ze stanów w 2 litrowym silniku. Mam problem z niskimi obrotami.Przy odpalaniu od razu gaśnie wcale nie trzyma obrotów. Lecz gdy odpala się i automatycznie dodaje gazu wchodzi na obroty i na wysokich jest ok. lecz gdy się odpuści gaśnie. Podobnie jest w trakcie jazdy: powyżej 2500 obr rozpędza się normalnie lecz gdy chce się jechać jedną prędkością tarpie.Przy ruszaniu trzeba dodawać dużo gazu i ruszać z pół sprzęgła, inaczej gaśnie. Dodam iż takich objawów nie ma cały czas są one mniej więcej przy 60% odpaleń auta. Najgorzej jest gdy jest wilgotno lub po jeżdzie w deszcz. Posiadam w samochodzie gas sekwencyjny na gazie i na bęzynie dzieje się to samo. Jeździłem po mechanikach i żaden nie wie co to jest. Na komputerze wyświetla się 3 błędy
16684 p0300
16685 p0301
16687 p0303
Wiem ze 2 z oznaczają wypadanie zapłonów tylko nie wiem co zrobić aby tego nie było.
Jakby coś to pomogło to świece i przewody są założone nowe.

Prosił bym o pomoc bo już nie wiem co robić z tym samochodem;/

2.0 8v Gaśnie,tarpie, nie trzyma niskich obrotów

: czw paź 21, 2010 10:41
autor: Paweł Marek
Ale czy nie ma gdzieś ucieczki iskier np na kopułce? Obejrzyj po ciemku czy nie skaczą, a właściwie razem z kablami i świecami powinieneś kopułkę i palec również zmienić żeby już to mieć z głowy, potem ew. tylko pożyczyć dla sprawdzenia cewkę.
A jak nie pomoże - czy to jest silnik ABA ? Ma przepływomierz?

Re: 2.0 8v Gaśnie,tarpie, nie trzyma niskich obrotów

: czw paź 21, 2010 11:10
autor: fafal_92
Tylko podobno cewka z tego co wiem to albo działa albo nie działa wogóle.. a przepływomierz ma i właśnie sprawdzałem na odpalonym silniku odpinałem go i nie ma zadner reakcji po odpięciu go. Czy to o czymś świadczy czy tak ma być??

2.0 8v Gaśnie,tarpie, nie trzyma niskich obrotów

: czw paź 21, 2010 22:34
autor: Paweł Marek
fafal_92 pisze:Tylko podobno cewka z tego co wiem to albo działa albo nie działa wogóle
zaręczam że nie zawsze musi tak być, jakieś dwa lata temu walczyłem z tym, padała przez 3 miesiące zanim ostatecznie padła.
Przepływomierz jest taki sam jak d wersji europejskich łatwo zdobędziesz na podmiane dla próby, z tym że kopułke z palcem wymieniłby w ciemno, normalny wkład własny w kupione używane auto

2.0 8v Gaśnie,tarpie, nie trzyma niskich obrotów

: czw paź 21, 2010 22:35
autor: Paweł Marek
zerknij jeszcze na vento.org i na golf3.pl tam kilku ludzi już nieźle ogarnęło silnik ABA