Strona 4 z 4

problem z passatem 1.6 AEK

: pt sty 16, 2015 16:31
autor: KEFRZYSKI
viewtopic.php?f=139&t=406402 Tutaj poczytaj dokładnie tam jest wszystko opisane :)

problem z passatem 1.6 AEK

: pt sty 16, 2015 17:49
autor: MICHAł 1981
powiem wam tak kręciłem trochę aparatem zero zmian tak na słuch, bo mam polski vag i nie mogę odczytać jak mam ustawiony zapłon przydałby się vag com. Sytuacja się po gorsza bo jak się nagrzeje do 90st. to po szybkim wciśnięciu tak do dławi że jak nie odpuszczę gazu do prawię gaśnie, dodam że po wymianie kabli było ok. a kable ma trochę ponad tydzień z dnia na dźien się pogarsza zimny skacze jak zająć a na ciepłym go muli strasznie trzeba delikatnie dodawać gazu to jakoś jedzie. po każdym wykasowaniu błędu 513 powraca z powrotem może on jest winy jak go wypnę z gniazda auto gaśnie kasuje błąd odpalam znowu go wywala 513 brak sygnału. Ja już nie wiem co z tym autem robić. ma ktoś vag com?

problem z passatem 1.6 AEK

: pt sty 16, 2015 19:01
autor: pironet
walczę z podobnym przypadkiem ale w peugeocie 307.Podmieniam jescze cewkę i jak nie będzie zmian to zdejmuję głowicę i sprawdzam zawory.Po pomiarze kompresji bardziej skłaniam sie ku zaworom bo na trzecim mam ciśnienia 8 a reszta też słaba bo po 10,5 wiec pewnie zawory wypaliło

problem z passatem 1.6 AEK

: pt sty 16, 2015 19:51
autor: MICHAł 1981
jakie powinien mieć ciśnienie? z tego co wiem to ma prawie 100tyś walnięte na GAZIE. ok chyba znalazłem jakie ma mieć ciśnienie 10.3 jak się mylę to mnie poprawcie..

problem z passatem 1.6 AEK

: pt sty 16, 2015 21:41
autor: pironet
Ciśnienie sprężania
- nominalne 1,3...1,5 MPa
- dopuszczalna różnica między cylindrami 0,1 MPa

problem z passatem 1.6 AEK

: pt sty 16, 2015 21:58
autor: MICHAł 1981
a dlaczego jak kręcę aparatem to nie widać różnicy? koledzy potrzebuje vag com! miałby ktoś?

problem z passatem 1.6 AEK

: sob sty 17, 2015 08:25
autor: KEFRZYSKI
Ustaw zapłon tak jak Ci dałem ten link tego nie odczuwasz ale silnik tak przy spalaniu itp, co do błędu 513 już nie pamiętam robiłeś coś z czujnikiem G28 ?? Czyli ten od położenia wału.

problem z passatem 1.6 AEK

: sob sty 17, 2015 08:31
autor: MICHAł 1981
chciałbym ustawić ale mam polski vag2.5 i nie mogę wejść w te ustawienia a pokreciłem trochę. Potrzebuję VAG COM!

problem z passatem 1.6 AEK

: sob sty 17, 2015 09:15
autor: pironet
poszukaj na google jest masa.Wpisz co szukasz z końcówką chomikuj ,poszukaj sprawdzonej wersji

problem z passatem 1.6 AEK

: sob sty 17, 2015 10:54
autor: MICHAł 1981
OK ściągłem ale mam problem bo w polu 007 nie ma nic ERROR I TYLE. Co dalej mam robić? zauważyłem jeszcze że czujnik temperatury pokazuje na wyłączonym aucie -49 stopni a jak idzie to normalnie dochodzi do 91-89 i włącza wentylator. Błąd 513 czujnik wału. wyskakuje po każdym przekręceniu stacyjki bez odpalania wyskoczył też błąd od sondy ale po usunięciu sie nie pojawia. co dalej?

Re: problem z passatem 1.6 AEK

: sob sty 17, 2015 14:58
autor: KEFRZYSKI
Próbowałeś program pobrać z neta ??

problem z passatem 1.6 AEK

: sob sty 17, 2015 16:50
autor: MICHAł 1981
ściągłem ale w tabeli 007 też jest ERROR! ustawiłem zapłon według znaków wydaje się że jest lepiej ale dalej ma takie dławienie pomiędzy 1000 a 2500 później idzie, na vag com też wyskakuję błąd513 po przekręceniu stacyjki,a od czujnika temperatury może to być?

problem z passatem 1.6 AEK

: sob sty 17, 2015 17:55
autor: pironet
sprawdz czujnik w zakresie od zimnego do ciepłego czy wskazuje na kompie takie temperatury jak powinien.Jeśli nie top może być przyczyna zalewania.Gdybyś wymieniał to tylko oryginał.Koszt nie duży.

problem z passatem 1.6 AEK

: sob sty 17, 2015 18:27
autor: MICHAł 1981
znalazłem na forum passata że koleś miał podobny problem z błędem 513 i podobnymi objawami i po wymianie było wszystko ok. Wpadłem na pomysł że zmierzę wartość rezystancji na czujniku położenia wału bo tego jeszcze nie robiłem zmierzę na zimnym i na ciepłym zobaczymy jak się zachowuję z tego co wiem ma mieć 500 do 1000 omów tak? No wiec tak rezystancjia na czujniku jest taka lekko ciepły 536 , nagrzany do 90stop 565 wiec nie wiem dobry czy nie dobry? Dzisiaj rano zmierzyłem na zimnym i jest 476 co o tym sądzicie?