Strona 2 z 2
Problem z Silnikiem VW Polo 1.4 16v
: czw mar 28, 2013 15:45
autor: marcin7x5
SupriseMe pisze:Iskra jest
jeżeli G28 (czujnik położenia wału korbowego) by siadł to nie byłoby iskry.
Dla silników 1,4 16V i 1,6 16V bład P0343 oznacza brak sygnału ale z czujnika G40 (położenia wałka rozrządu)
Problem z Silnikiem VW Polo 1.4 16v
: czw mar 28, 2013 16:05
autor: Fafik258
czyli wychodzi na to, że iskra jest niezsynchronizowana z wtryskiem...
albo czujnik przekłamuje, lub rozrząd się przestawił wtedy sygnał z g28 jest opóźniony lub przyspieszony względem g40.
Nie wiem czy dobrze kombinuję.
Problem z Silnikiem VW Polo 1.4 16v
: czw mar 28, 2013 22:19
autor: SupriseMe
Okej co w takim razie proponujecie? Wymiana obu czujnikow czy tylko jednego?
Problem z Silnikiem VW Polo 1.4 16v
: pt mar 29, 2013 12:25
autor: marcin7x5
Fafik258 pisze:Nie wiem czy dobrze kombinuję.
Na moje to tak własnie wychodzi.
SupriseMe pisze:Okej co w takim razie proponujecie? Wymiana obu czujnikow czy tylko jednego?
Zacznijcie od G40, ktorego dotyczy bład. Oczywiście najpierw sprawdzenie ustawienia rozrządu.