Może poruszałeś ostatnio jakimis kabelkami / czujnikami i poprawił sie styk.danispain pisze:Dzisiaj rano sie zdziwilem bo zapalam go po nocy a on pali jak gdyby nic sie nie dzialo,zapalil na ssaniu bo obroty byly na ok.1000,ja mu na gaz a on elegancko wchodzi na obroty,tak ze nie wiem juz co mu to dolega bo prawie caly miesiac mam problem jak zimny a tutaj dzisiaj zapalil bez problemu.
Problem na zimnym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Problem na zimnym silniku
Re: Problem na zimnym silniku
Wiec panowie tak narazie brak problemu,nie wiem jak sie to stalo ale wszystko dziala ok,jezeli chodzi ze moze cos poruszalem to moze tez byc to bo ''grzebalem''kolo czujnika przy kostce.Ale tez moze byc to ze wylaczylem gaz i zrobilem dluzsza trase na benzynie i narazie nie zalaczam gazu dopoki nie ustawie mapy,bo moze zle ustawiona mapa namieszala w mapie z benzyny.Jak cos sie zmieni to dam znac.Ciesze sie ze wszystko ok.bo juz mialem dosyc,dodam ze jestem 3100 kilometrow od polski,a Wam wszystkim wielkie dzieki za zainteresowanie sie tematem,widac ze jest troche 'vwolkswageniakow''w polsce ,pisalem na forum seata i do dzisiaj nikt nie odpisal.
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 15:05
- Lokalizacja: elblag/malbork
Problem na zimnym silniku
mam problem ze swoim golfem IV 1.6 sr a mianowicie ciezko pali rzuca silnikiem i gasnie za 2 razem trzeba go dluzej trzymac na rozruszniku i odpala juz bez rzucania silnikiem wymienilem swiece przewody zaplonowe filtr paliwa i nic nie pomoglo bylem na kompie podazalo blad czujnika polozenia walu rownierz go wymienilem objawy nie ustaly a doszlo do tego kpcenie na bialo i czuc paliwo bylem 2 raz na kompie i mechanik powiedzal ze dostaje zle wartosci powietrza i ze mozliwe ze jest uszkodzony przeplywomierz ale pewnosci nie mial a nie chce wymieniac czesci na chybil trafil )
Re: Problem na zimnym silniku
Odłacz go i zobacz czy będzie zauważalna róznica. Byc może czujnik halla (położenia wałka rozrządu) nie podaje właściwie sygnału i wtedy komp bierze sygnał z czujnika położenia wału korbowego dlatego trzeba go dłużej kręcić.lukasz2444 pisze:ze mozliwe ze jest uszkodzony przeplywomierz ale pewnosci nie mial a nie chce wymieniac czesci na chybil trafil )
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 15:05
- Lokalizacja: elblag/malbork
Problem na zimnym silniku
zostal mi tulko problem z odpalanie na zimnym silniku bo podczas startu pali tylko na 2 gary pozniwej zalapuja kolejne 2 i chodzi normalnie ale trzeba odczekac tak z minute i mozna jechac bo inaczej bedzie sie dusil po tym czasie jezdzi normalnie jak by nic nie bylo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości