Witam mam problem z Audi A3 2.0fsi automat. A dokładnie z czujnikiem wałka rozrządu, czujnik został wymieniony 2x na nowy ostatnio ori z ASO, został sprawdzony rozrząd, i ostatnio wymieniony napinacz i łańcuch, wario nie klekocze, a gdy auto się trochę zagrzeje sypie błędem:
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 004 - No Signal/Communication
i jest problem z odpaleniem, trzeba długo kręcić, po skasowaniu błędu auto odpala na dotyk, ostygnie też ładnie odpala...
Oto filmiki nagrane z kanału 91 przed wymianą łańcucha i napinacza:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ktoś ma jakieś pomysły, bo mi się kończą, auto sprowadzone i za granicą ktoś już coś robił gdyż zrobiona jest nowa instalacja bezpośrednio z tego czujnika do ECU. Omija fabryczną wiązkę.
2.0FSI czujnik wałka rozrządu bład
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stefan1989
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
- Lokalizacja: Radom, Warszawa
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
2.0FSI czujnik wałka rozrządu bład
Wiązka do sprawdzania błąd wskazuje na brak komunikacji z czujnikiem.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości