Seat Toledo z silnikiem VW 1.8 monowtrysk
Odcina mi benzyne po rozgrzaniu tak jakbym wyłączył auto z kluczyka.
To jest auto z gazem , ktoś porobił jakieś dziwne wiązki po swojemu przewodów . Dolutował dwużyłowy kabel do wtyczki od wtrysku.
Coś porobił , auto stało w jednym warsztacie dwa dni i nie mogli tego zrobić, raczej warsztat z majstrami klepkami najlepiej jakby 1000 razy wymieniali klocki i amortyzatory na nic lepszego ich nie stać.
Dolutowane równiez jakis kabelek do duzej wtyczki przy komputerze auta.
Teraz mam pytanie co ten ktoś chcial zrobic bo slyszalem ze probowal definitywnie odciac zasilanie benzyny po przelaczeniu na gaz. Albo czego szukać.
Na gazie nie ma żadnych problemow nawet komputer byl podmieniany bosha od benzyny.
Awaria benzyny odcina benzyne po nagrzaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Awaria benzyny odcina benzyne po nagrzaniu
kolego KOoCurR, przewód przylutowany do wtrysku ,to obwód odłączający paliwo ,po przełączeniu na gaz ,na końcu tego kabla jest przekaźnik ,sprawdź go wyciąg z obudowy i zobacz jak się zachowuje,obok niego powinien być drugi przekaźnik to emulator sondy lambda ,sprawdź też przekaźnik pompy paliwa na dole z prawej strony pierwszy wyciąg z obudowy i włóż ,zobacz jak działa ,być może że się grzeje lub zimne luty są,przewód przy kompie nie wiem bo nie napisałeś który pin i jaki sterownik dokładnie
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Awaria benzyny odcina benzyne po nagrzaniu
Witam dzieki za odpowiedź. Chociaż jedyną.
Problem w tym że wymieniłem już pierwszy z przekaźników o ktorym napisales. Ten wlasnie co odłącza paliwo po przełączeniu na gaz. Nie wiem czy może nie zamienione są wtyczki w tym przekazniku, trudno mi to stwierdzic. Dalej jest emulator. Podmienialem też przekaznik pompy paliwa na inny, tak samo.
Moje podejrzenie pada na czujnik hala. Ponieważ auto przy pracy na benzynie nie odrazu gasnie, lecz tak jak mowił mechanik po osłuchaniu słychać wypadanie zapłonów. Nierówna praca. Również to słysze takie cykliczne strzelanie i pierdzenie z wydechu. Niestabilne obroty. Ucisza się to dopiero bo bardzo ostrym gazowaniu i rozgrzaniu. No ale za jakąś chwile jeżdżenia juz sie ta PB rozłącza i trzeba znow odpalic. No i pozniej jak sie uda ujezdzic to szarpie.
Spytalem czemu tak nie jest na gazie on odpowiedział na to że gaz ma więcej oktanów.
Albo jak powiedział pompa paliwa w baku mi łapie lewe powietrze. Wyjmowałem ją , nie wyglądała na nieszczelną. Chodzi za każdym razem na zapłonie się załącza.
Wiec ktoreś coś z tych wersji mam w myślach tylko które ?
Problem w tym że wymieniłem już pierwszy z przekaźników o ktorym napisales. Ten wlasnie co odłącza paliwo po przełączeniu na gaz. Nie wiem czy może nie zamienione są wtyczki w tym przekazniku, trudno mi to stwierdzic. Dalej jest emulator. Podmienialem też przekaznik pompy paliwa na inny, tak samo.
Moje podejrzenie pada na czujnik hala. Ponieważ auto przy pracy na benzynie nie odrazu gasnie, lecz tak jak mowił mechanik po osłuchaniu słychać wypadanie zapłonów. Nierówna praca. Również to słysze takie cykliczne strzelanie i pierdzenie z wydechu. Niestabilne obroty. Ucisza się to dopiero bo bardzo ostrym gazowaniu i rozgrzaniu. No ale za jakąś chwile jeżdżenia juz sie ta PB rozłącza i trzeba znow odpalic. No i pozniej jak sie uda ujezdzic to szarpie.
Spytalem czemu tak nie jest na gazie on odpowiedział na to że gaz ma więcej oktanów.
Albo jak powiedział pompa paliwa w baku mi łapie lewe powietrze. Wyjmowałem ją , nie wyglądała na nieszczelną. Chodzi za każdym razem na zapłonie się załącza.
Wiec ktoreś coś z tych wersji mam w myślach tylko które ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości