buczy/mruczy na biegu jałowym - pompa wspomagania?

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grzegorz_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob maja 20, 2006 20:20
Lokalizacja: Ostrow wlkp. (POS)
Kontakt:

buczy/mruczy na biegu jałowym - pompa wspomagania?

Post autor: Grzegorz_r » pt kwie 12, 2013 22:27

Witam, mam taki problem ze swoją borą (Jettą USA) silnik 1.8T AWP 180km, pocił mi się wąż od wspomagania (ten długi co idzie od pompy do maglownicy pod skrzynią biegów) dałem do zakucia po założeniu i wlani płynu odpowietrzyłem układ według wskazówek - koła przenie w górę, wlałem płyn (oryginalny VW zielony) i bez odpalania auta pokręciłem prawo lewo uzupełniłem płyn i tak parę razy, później na chwilkę odpaliłem auto (2 sekundy) dolałem jeszcze płyn i tak ze 2 razy aż się unormowało. Teraz auto przy odpalonym silniku wydaje dziwny dźwięk (słyszę go tylko w kabinie ) na biegu jałowym i również przy lekkim gazowaniu (takie lekkie buczenie) jak kręcę kołami to słychać pompę ale wydaje mi się ze tak normalnie. na zewnątrz pod maska nie słyszę nic nadzwyczajnego tylko w kabinie auta. jak zdejmę pasek wielorowkowy to tego dźwięku nie ma. Płyn sie nie spienia w zbiorniczku. Czy ma znaczenie ułożenie tych śrub z oczkiem? doczytałem tylko ze sie je dokręca 45Nm ale chyba się ich jakoś specjalnie nie ustawia? czy to pompa czy zbieg okoliczności i może alternator - wolno-bieg? silnik chodzi cichutko tylko słyszę te mruczenie jak jadę to już później silnik je zagłusza.
nagrałem film może ale słabo słychać w rzeczywistości jest głośniej.
" onclick="window.open(this.href);return false;


[url=http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6099193]Moje aukcje Allegro![/url]

Awatar użytkownika
Grzegorz_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob maja 20, 2006 20:20
Lokalizacja: Ostrow wlkp. (POS)
Kontakt:

buczy/mruczy na biegu jałowym - pompa wspomagania?

Post autor: Grzegorz_r » ndz kwie 14, 2013 22:07

czy możne mi ktoś powiedzieć czy jest jakiś sposób an wkręcanie tej śruby zaznaczonej na rysunku nr 14 lub 12 chodzi o to czy oczko które w niej się znajduje musi być ustawione na wprost wylotu w wężu czy nie ma to znaczenia jak zostanie wkręcona?

Obrazek

Już wiem ze układ tych śrub nie ma znaczenia, a dźwięk dobiega z maglownicy czyli czeka mnie regeneracja.
dla potomnych to nie była maglownica tylko źle zregenerowany waż wspomagania. Musiałem kupić nowy.


[url=http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6099193]Moje aukcje Allegro![/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości