podawcza pompa paliwa 16V

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adm928
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pt lut 26, 2010 07:46
Lokalizacja: Zabrze

podawcza pompa paliwa 16V

Post autor: adm928 » wt lip 10, 2012 09:35

Witam, po swapie zamontowałem pompę paliwa pod samochodem (Walbro) ale niestety jak auto troche dłużej postoi (tydzień lub dwa) to nie chce odpalić ze względu na to, że paliwo spływa z przewodów z powrotem do zbiornika i cały układ się zapowietrza. I teram moje pytanie: jakie ciśnienie i wydajność ma pompa podawcza z mk2, która montowana jest w zbiorniku i w jaki sposób ona działa tzn. czy działa ciągle podając cały czas paliwo, czy tylko przez krótką chwilę w momencie odpalania samochodu (po przekręceniu stacyjki?) aż paliwo zaciągnie pompa główna i później już nie pompuje paliwa. Ewentualnie prosiłbym o inne podpowiedzi jak rozwiązać mój problem :bajer: (samochód to jetta mk2 oryginalnie 1.6 PN, a teraz 2.8 BDE)
Z góry dzięki za odpowiedzi :bigok:



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

podawcza pompa paliwa 16V

Post autor: norek111 » wt lip 10, 2012 10:10

zamontuj zaworek zwrotny i problem rozwiązany


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

podawcza pompa paliwa 16V

Post autor: jeryk10 » ndz lip 15, 2012 17:02

W benzyniaku nie ma coś takiego jak zapowietrzenie układu jaka pompę masz pod autem chodzi mi o ciśnienie masz mieć cienienie pompy 3 bary a do zbiornika musisz dołożyć pompę 0,24bar wtedy nie będziesz miał problemu
Ostatnio zmieniony wt lip 17, 2012 20:58 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

podawcza pompa paliwa 16V

Post autor: Paweł Marek » wt lip 17, 2012 14:01

adm928 pisze:jakie ciśnienie
fabryczna 0,24 bara


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

podawcza pompa paliwa 16V

Post autor: Paweł Marek » wt lip 17, 2012 14:01

adm928 pisze:jakie ciśnienie
fabryczna 0,24 bara


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości