-Przepychałem włosiem (około 5cm) dyszę od regulacji CO
-wykręciłem i przeczyściłem tą śrubkę na płaski śrubokręt od regulacji CO, uszczelka cała
-wymieniłem podstawę gaźnika na nową
-wymieniłem cewkę (na używaną od kolegi który na niej śmigał)
-zdjąłem pasek z alternatora i pomy wody
Ogółem nie ma poprawy przy hamowaniu, dalej nisko spada z obrotów i w zależności jak duży jest przechył to gaśnie
Jak zdjąłem pasek z alternatora i pompy sprawdziłem jak chodzi pompa i altek. (Ostatnio zmieniałem łożyska na alternatorze więc wyśmienicie), pompa też ładnie. Próba z jazdy ze zdjętym paskiem, było mniejsze prawdopodobieństwo zgaszenia silnika przy dużym przechyle bo silnik był odciążony. Ale czuć było że spadał z obrotów.
Co czuje w czasie jazdy?
Silnik wkręca się dobrze, ale jak jade na biegu 2, i dosłownie muskając gaz - telepie nim. Jak by wypalał co było w komorze, i za chwile dostawał kolejną porcję benzyny.
śrubę od regulacji CO mam wykręconą 7,5 obrotu. (sprawdzane na analizatorze, już nie pamiętam ile ale tak żeby przeszło mi przegląd tutaj w dani), robiłem próby jazdy na maxa wykęconej i na maxa wkręconej efekt ten sam.
Śruba od 3położeniowego jest praktycznie na maxa wkręcona i ta mała śrubka też w kierunku trzpienia 3położeniowego.
Co mi zostało sprawdzić?
- Porada
Marka Pawła Napełnianie komory strzykawką przez wężyk aż się zapełni, potem powinienem czuć opór, wtedy oznacza że zaworek iglicowy przy pływaku blokuje w odpowiednim momencie.
-jak tylko mi się uda dorwać to ciśnienie na cylindrach może to jest przyczyna nie możliwości ustawienia wolnych (zawory nadpalone lub coś w ten deseń)
Ile benzyny powinno być w komorze? Jak będe napełniał?
Czy te gaźniki mają gdzieś jakieś filterki? Sitka?
Jak sprawdzić wydajność pompki paliwa?
Przyszło mi na myśl odnosnie szarpania czy ten aparat zapłonowy "po regeneracji" nie ma za dużego luzu? Wiem że aparat ma przyspieszacz ale tak jak ruszam na filmiku delikatnie to widać taki podejrzany luz.
http://w272.wrzuta.pl/film/7D8qAJkk3oS/video027" onclick="window.open(this.href);return false;