Corrado 2.0 8v 2E Problem po wyminie wydechu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Corrado 2.0 8v 2E Problem po wyminie wydechu

Post autor: Neoarti » ndz mar 06, 2011 21:13

Koledzy jako że od zawsze siedzę w silnikach diesla i nie diagnozowałem zbyt często silników benzynowych bardzo proszę o pomoc
kolega z pracy ma vw Corrado 2.0 benzyna z 94 r silnik 8 zaworowy o oznaczeniu 2e
za namową kolegów z forum corrado postanowił wymienić sobie układ wydechowy na sportowy (kolektor, tłumiki itp)
no i ok sprowadził klamoty wszystko mu wymieniłem i pojawił się problem :(
auto pluje ogniem przy nawet średnich obrotach, nie trzyma wolnych obrotów na rozgrzanym silniku
mam vaga ale nie wiem jakie grupy są ważne w tym silniku (z dieslem nie miał bym problemów)
czy mogę prosić o jakąś podpowiedź typu jakie bloki sprawdzać w takim przypadku i jakie powinny być wartości ??
opóźniłem trochę zapłon i jest nieco lepiej auto mniej dymi i nie wali tak mocno ogniem z ogona ale wolał bym przeprowadzić pełną diagnostykę
pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
:pub:


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Corrado 2.0 8v 2E Problem po wyminie wydechu

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 06, 2011 21:34

Neoarti, to jest stary wtrysk Vagiem będzie cud jak coś znajdziesz, jeśli chodzi o wydech to nie widzę innej możliwości jak tylko coś ni tak z umijescowieniem i podłączeniem lambdy. Zdarzało mi się już jeździć z urwaną rurą tuż za katalizatorem, który też mam wybebeszony i nic takiego się nie działo. Nie wiem co innego by się mogło stać, chyba że spawanie elektronikę uszkodziło. Jest tam kilka kluczowych czujników tzn przepływomierz, czujnik tempratury i TPS, wszystko łatwo sprawdzić tanim miernikiem opisy są na forum. Jeśli sa sprawne silnik jest wrażliwy na nieszczelności w dolocie, nieprawidłowo ustawiony zapłon ale to jak każdy, zostaje czujnik stuków jedynie do niego vag by sie przydał albo oscyloskop lepiej, ale zwykle jak dobrze wygląda to i dobrze działa. I ciśnienie paliwa


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Corrado 2.0 8v 2E Problem po wyminie wydechu

Post autor: Neoarti » ndz mar 06, 2011 22:08

jutro podepnę vaga i zobaczę czy wywala jakieś błędy czy za pomocą vaga da sie ustawić poprawnie zapłon i dawkę paliwa tak jak w przypadku diesla ??


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Corrado 2.0 8v 2E Problem po wyminie wydechu

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 06, 2011 22:16

NIestety. Za stara konstrukcja. Zapłon po staremu - lampą stroboskopową. Dawkę przez chipowanie ale niema sensu tego robić w benzynie za mały zysk


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Corrado 2.0 8v 2E Problem po wyminie wydechu

Post autor: Neoarti » pn mar 07, 2011 20:33

oki sprawdzę co mogę i dam znać kolega dziś przyznał mi się że czyścił przepływonierz sprężonym powietrzem czy mogło to spowodowac jego uszkodzenie bo wiem że w dieslu nie powinno się używać do czyszczenia zbyt dużego ciśnienia powietrza


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Corrado 2.0 8v 2E Problem po wyminie wydechu

Post autor: Paweł Marek » pn mar 07, 2011 23:03

samego przepływomierza tak nie uszkodził ale w nim jest jeszcze czujnik temperatury powietrza, delikatny, mógł go wytargać z tej sprężarki. Sprawdzasz go omomierzem między stykami 1 i 4 normy jak dal czujnika cieczy ok 2-3 komy na zimnym


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości