[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adario38
Padre Preside
Padre Preside
Posty: 95
Rejestracja: pn sty 18, 2010 16:39
Lokalizacja: VWarszawa

[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie

Post autor: adario38 » śr sty 12, 2011 09:46

Troche nierozumiem-wiec moze najpierw ustalmy fakty.
Wczesniej piszesz (dwa posty wyzej) ze zimny dziala jako tako,dopiero po krotkiej przejazdzce lub po butowaniu sie pogarsza ?

Chyba jak sie przejedziesz lub przegazujesz to zagrzewasz silnik-przynajmiej czesciowo - Tak ??

W ostatnim swoim poscie piszesz " wlasnie nie , zimny silnik dziala zle - ciepły silnik / nagrzany dziala lepiej.. "
Czyli kiedy jest lepiej kiedy jest zimny czy kiedy jest cieply,bo ( bez urazy !! ) ale " mylisz sie w zeznaniach "
No to jak - kiedy lepiej - zimny czy cieply ?


adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?

Awatar użytkownika
marol_10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:01
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie

Post autor: marol_10 » śr sty 12, 2011 13:54

Sprawdź sondę, zmierz oporność na białych przewodach, grzanie sondy (powinno być 4 omha) Mnialem podobnie ledwo przekraczał barierę 3000 rpm. Na zimny nie można bylo jeżdzić, jak sie dobrze rozgrzał to było lepiej i na biegu jałowym nierówno chodził jakby go zalewało.
Ostatnio zmieniony śr sty 12, 2011 15:55 przez marol_10, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213

Łukaszpb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 12:16
Lokalizacja: bb

[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie

Post autor: Łukaszpb » śr sty 12, 2011 15:47

""""po odpaleniu auto na wporządku, na postoju nic nie muli mozna pedal do ziemi wcisnac i nic sie nie dzieje... gdy auto sie rozgrzało do tych 30 stopni patrzylem na kopułke gdy właczył sie gaz i tak jak by w niej cos strzeliło jakas iskra. zrobilem 200 m autem. na benzynie ok na gazie to samo co było, auto gasnie przerywa. nie wchodzi na obroty... dojechalem do domu zdjalem nowa kopulke i juz miala okopcone ' ospawane' styki delikatnie. """


więc od początku, gdy odłacze kleme od akumulatora ... i podłącze spowrotem za jakiś czas, auto przez wczesniejszych pare godzin stało- wiec jest zimne. zapalam silnik., auto idzie na benzynie,, jest wszystko ok... rozgrzewa sie do tych 30 *C i automatyznie załancza sie gaz, w kopułce usłyszalem jakis pstryk jak by iskra walneła. auto moze minute trzyma obroty,. a po chwili juz zaczyna swirowac, tak jak by trzyma te ~900 a w sekunde spadaja obroty do 500 - 600 tak jak by ktoras swieca nie zapalila i nie poszedł na wszystkie, i w tej chwili nawet jak auto przełączymy na benzyne to znowu jest zle,

znowu na drugi dzien auto z rana po zapaleniu po dodaniu gazu nie wchodzi na obroty, tak jak by wypadały ktoreś zapłony,.

cos jest zwiazanego z gazem



Awatar użytkownika
adario38
Padre Preside
Padre Preside
Posty: 95
Rejestracja: pn sty 18, 2010 16:39
Lokalizacja: VWarszawa

[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie

Post autor: adario38 » śr sty 12, 2011 18:36

nie ma iskry - a raczej nie zawsze ma iskre,wypadanie zaplonow
- cewka lub cewki lub modul (nie wiem co w abf-ie wytwarza iskre) a wlasciwie,tak jak u Ciebie nie zawsze wytwarza
- rozdzielacz zaplonu (o ile w tym typie istnieje)
Tez myslalem ze to cos z gazem lub za uboga na gazie bo np.:marna instalacja,za mala dawka gazu,za male przekroje rurek jak na jego moc,parownik,lambda itp.,
ale po przeczytaniu tego :"i w tej chwili nawet jak auto przełączymy na benzyne to znowu jest zle," - tak to poniekad na koncu sam sobie odpowiedziales - wypadanie zaplonow.
A jak wygladaja elektrody swiec po wykreceniu-sa czarne,opalona czy przeciwnie suche,az lekko blekitne z przegrzania ?


adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?

Łukaszpb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 12:16
Lokalizacja: bb

[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie

Post autor: Łukaszpb » śr sty 12, 2011 19:23

swiece wymienilem w sobote wiec nie wiemjak one, poprzednie były czarne, okopcone, i wypalone nie mialy srodkowej elektrody, na poczatku myslalem ze auto nie chce jechac przez wlasnie swiece , dziwne ze to wogole jechało

bylem u mechanika powiedzial ze cewka jest ok.. ze chyba go zalewa...

jest to mozliwe ze pasek rozrzadu o 1 zabek przeskoczył ?? wymienialem pompe wody w polowie listopada temu i musialem sciepac pasek i zmuszony bylem auto załozyc na starym,.. jest to mozliwe ze po miesiacu pasek np o 1 zabek przeskoczył ?



Awatar użytkownika
adario38
Padre Preside
Padre Preside
Posty: 95
Rejestracja: pn sty 18, 2010 16:39
Lokalizacja: VWarszawa

[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie

Post autor: adario38 » śr sty 12, 2011 19:51

nie sam z siebie nie przeskoczyl o ile mial jeszcze troche zebow
chociaz jak moze ciagales go na lince zeby odpalic?

"wypalone nie mialy srodkowej elektrody," no to niezle-podejrzewam za uboga mieszanka (tak sie przegrzewaly ze az wypalilo elektrode) lub nieodpowiednie swiece(za cieple-i dlatego sie wypalaja)
pozatym po portingu moze byc koniecznosc zalozenia juz innych,nieco zimniejszych swiec niz byly w serii
ale ich ciagla wymiana,bez likwidacji przyczyny nic nie da

raczej go nie zalewa,wtedy nie wieszalby sie na obrotach
chyba ze masz przytarte i przez to lejace wtryski-jak w starym dieselu po pol banki przelotu
a ty zdaje sie cos ruszalej wtryski-co z nimi robiles-bo chyba ich nie rozbierales

rozbierajac wtryskiwacz benzynowy mozesz go TYLKO !! (z naciskiem na tylko) - rozkalibrowac,moze one teraz leja zamiast tylko mgielke wytwarzac i natychmiast sie zamykac
wtryski leja-na zimnym jako tako,na cieplym zle-czarne swiece-zle chodzi-mechanik mowi"zalewa go"

no ale ten mechanik nie zadal sobie trudu i nie odpowiedzial na pytanie :dlaczego go zalewa ??

reasumujac albo dawkowanie paliwa albo zaplon
na marginesie:
rozumiem ze pompa beni ma odpowiedni wydatek i czysty filtr dla tak wysilonego silnika
poza tym jaki maz ten gaz -sekwencja czy mieszalnik/parownik ?


adario38 - ok,spoko i luzik,nie ma cisnienia,bez parcia na szkło, http://w112.wrzuta.pl/film/6BGZyUe8YuY/dire_straits_-_sultans_of_swing_live , i jeszcze to http://www.youtube.com/watch?v=d9jVaoJf-7o - kto tak dzis wymiata na wiosłach ?

Łukaszpb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 12:16
Lokalizacja: bb

[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie

Post autor: Łukaszpb » pt sty 14, 2011 20:44

witam. auto samo sie naprawiło. jest 10 na plusie i auto chula aż miło..



Łukaszpb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 12:16
Lokalizacja: bb

[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie

Post autor: Łukaszpb » sob sty 22, 2011 02:17

jest ktos w stanie mi podpowiedzieć co mogło sie zepsuc i samo naprawić w moim wozie ?



jacek100
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: sob sty 15, 2011 21:49

[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie

Post autor: jacek100 » pn sty 31, 2011 16:30

w czasie jazdy gasnie to cewka lub aparat



jacek100
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: sob sty 15, 2011 21:49

[ABF] nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu/ dławi sie

Post autor: jacek100 » pn sty 31, 2011 20:26

kolega adario38 moze miec racje cewka majac slaba iskre przepala itd. ze cewka ma iskre to jedno a dwa napiecie tej iskry i to jest wazne od tego spadaja obroty ,po dodaniu gazu przepala dusi sie nawet gasnie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości