Strona 1 z 1

gdy wrzucam na luz wchodzi na wysokie obroty

: wt kwie 24, 2007 08:58
autor: budapiotr
WITAM!MAM GOLFA 3 1993 1.6 PODCZAS JAZDY GDY WRZUCAM NA LUZ SAM WCHODZI NA WYSOKIE OBROTY ,CZASAMI NAWET PODCZAS JAZDY NIE TRZEBA DODAWAĆ GAZU (TAK JAK BY KTOŚ DODAWAŁ GAZU ZA MNIE PO CHWILI WSZYSTKO WRACA DO NORMY)POMOCY :goof:

: wt kwie 24, 2007 09:07
autor: Bąku
do sprawdzenia czujnik polożenia przepustnicy, albo silniczek krokowy się blokuje i stąd wzrastanie obrotów na biegu jałowym

: wt kwie 24, 2007 12:00
autor: T.O.B.I.
silniczek krokowy sie zawiesza, ja tez tak mialem, chyba nawet mamy taki sam silnik potrafil do 3000 obroty siagnac az padl, chba ze zdazysz go wyczyscic i nasmarowac tylko nie wd40 to go usmierci

: pn maja 14, 2007 22:32
autor: wojtek_sari
T.O.B.I., to czym go lepeij naspmarować i wyczyścić?

: pn maja 14, 2007 22:59
autor: aluk0
WITAM CIE OWSZEM SILNICZEK KROKOWY JEST ODPOWIEDZIALNY Z WOLNE OBROTY BO DOSTAJE TAKI IMPULS ZE STEROWNIKA ......ALE STEROWNIK MUSI DOSTAC ZNOWU IMPULS Z CZEGOS INNEGO A JEST NIM CZUJNIK KTORY ZNAJDUJE SIE PRZEWODZIE OD PLYNU CHLODZACEGO STOJAC PRZODEM DO AUTA CENTRALNIE NA WPROST SA TAM DWA CZUJNIKI CZERWONY I NIEBIESKI CZERWONY ODPOWIADA ZA WYSYLANIE OWEGO SYGNALU KOSZT NIE JEST DUZY TANSZY 16PLN A DROZSZY OKOLO 70PLN PROPONUJE WYMIENIC DWA NA RAZ ZEBY WSKAZYWALY ROWNE WARTOSCI KOSZT CALKOWITY 120PLN +2PLN ORINGI I PROBLEM Z GLOWY


POZDRAWIAM!!!

: wt maja 15, 2007 08:21
autor: T.O.B.I.
przemyc w bezynie dokladnie i nasmarowac smarem, najlepiej jakims na teflonie lub silikonie one nie gestnieja tak w zime, chociaz mam bardzo pozytywne doswiadczenia ze zwyklym ŁT40 do lozysk.

: wt maja 15, 2007 17:59
autor: budapiotr
witam!
dziękuję wszystkim za pomoc!
wymieniłem silniczek krokowy i wszystko gra!(kosztował mnie 50 zł)