Tlumik, za duzo pali, dlawi sie na zimnym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Tlumik, za duzo pali, dlawi sie na zimnym

Post autor: fix123 » pn kwie 23, 2007 23:09

witam
ma parę pytań do fachowców może ktoś mi poradzie
po pierwsze mam golfa 1.3nz na wtrysku jednopunktowy
po drugie sportowy wydech z katalizatorem bez środkowego tłumika tak było jak go kupiłem.
w związku z tym z tłumika mi wali strasznie sadzą najbardziej wdać jak go umyje i sie przejade zaraz mam tył w czarne kropki
po trzecie mam wrażenie ze mi wiecej pali po próbach jakie robiłem fakt zimą palił mi wiecej niż norma
po czwarte jak go odpalę o jest zimny i dam w palnik np.. to fakt dławi się tak przerywa dziwnie no może nie rozgrzany bo na rozgrznamy ok.
dotąd mam nowe świece NGK styki czyste kopółka czysta ako nowe filtry nowe sprężanie silnika sprawdzone ma dobre. oleju nie bierze ani kropli.
proszę o odpowiedzi..i rady. pozdr

PRECYZUJ TEMATY !!!
Ostatnio zmieniony wt kwie 24, 2007 09:26 przez fix123, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ryhoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr cze 08, 2005 20:27
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Ryhoo » wt kwie 24, 2007 00:31

fix123 pisze:po pierwsze mam golfa 1.3nz na wtrysku jednopunktowy
1,3 NZ ma wtrysk wielopunktowy :)
jeżeli ci kopci na czarno, zauważyłeś że dużo pali = jeździsz na bogatej mieszance.
do sprawdzenia sonda lambda, czujnik temperatury przy termostacie tylko nie pamietam czy niebieski czy czarny odpowiada pośrednio za ustalanie składu mieszanki...



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt kwie 24, 2007 03:42

Ryhoo pisze:czujnik temperatury przy termostacie tylko nie pamietam czy niebieski czy czarny
Niebieski. Zmierz oporność; na zimno ok 2-3kohm, gorący ok 200-300ohm. Możesz też spróbować zdjąć wtyczkę przy gorącym silniku, obroty powinny wzrosnąć (jeśli jest sprawny)



fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fix123 » wt kwie 24, 2007 08:06

Ryhoo pisze:
fix123 pisze:po pierwsze mam golfa 1.3nz na wtrysku jednopunktowy
1,3 NZ ma wtrysk wielopunktowy :)
jeżeli ci kopci na czarno, zauważyłeś że dużo pali = jeździsz na bogatej mieszance.
do sprawdzenia sonda lambda, czujnik temperatury przy termostacie tylko nie pamietam czy niebieski czy czarny odpowiada pośrednio za ustalanie składu mieszanki...
na czarno nie kopci.. a spalnie dokładnie sprawdze teraz jak w trase pojade..



Awatar użytkownika
Przemas_82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt lut 21, 2006 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Przemas_82 » wt kwie 24, 2007 09:05

przy tym silniczku spalanie w cyklu miesznym powinno byc ok 8l/100km na trasie mozna zejsc do 7-7,5l jesli specjalnie nie bedziesz go katowal :bigok:


Stary golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=654560&sid=66e1d1a566355ce7cec8160eed20ab37#654560 8)
Nowy golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176755 :bigok:

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości