Wydmuchy po odkreceniu korka wlewu oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Krystek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob mar 12, 2005 17:29
Lokalizacja: Łęczyca

Wydmuchy po odkreceniu korka wlewu oleju

Post autor: Krystek » ndz mar 20, 2005 10:22

Witam mam Golfa III 75 KM i gdy odkrece korek wlewu oleju na pracujacym silniku to dmucha powietrzem czy to o czyms swiadczy czy prawda jest ze silnik nie jest juz w najlepszym stanie?



piott
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:55
Lokalizacja: konin
Auto: Golf 7 Variant
Kontakt:

Post autor: piott » ndz mar 20, 2005 11:04

Na wolnych obrorach może troche dmuchać. Jak te przedmuchy są duże to może świadczyć o zużytym silniku, ale najlepiej sprawdź ciśnienie sprężania.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » ndz mar 20, 2005 12:10

A jeśli ciśnienie jest w normie???


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » ndz mar 20, 2005 13:26

Jeżeli przy pracującym silniku dmucha powietrze to niemasz co się martwić.Gorzej jak by dmuchało razem z olejem.



piott
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:55
Lokalizacja: konin
Auto: Golf 7 Variant
Kontakt:

Post autor: piott » ndz mar 20, 2005 13:29

Michael G60 pisze:A jeśli ciśnienie jest w normie???
A sprawdzales?Jezeli nie to sprawdx bo te przedmuchy sa wlasnie skutkiem ucieczki gazow z komory spalania.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » ndz mar 20, 2005 14:24

U siebie sparwdzałem i mam 32, 30, 32, 30 !
Nowy powienien mieć 34.
Dolna granica to 26!!

I dmucha mi !


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » ndz mar 20, 2005 14:37

moze glupie pytanie ... ale jak sie sprawdza cisnienie sprezania? Pewno trzeba gdzies jechac... ile to kosztuje?



piott
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:55
Lokalizacja: konin
Auto: Golf 7 Variant
Kontakt:

Post autor: piott » ndz mar 20, 2005 15:06

Piotro pisze:moze glupie pytanie ... ale jak sie sprawdza cisnienie sprezania? Pewno trzeba gdzies jechac... ile to kosztuje?
wykrecasz wtryski lub swiece zalezy co tam masz i w ich miejsce przykladasz manometr. mozesz taki kupic za jakies 50zl. dziecinnie proste



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » ndz mar 20, 2005 15:07

Jeśli masz monometr to nie musisz nigdzie jechać...!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » ndz mar 20, 2005 18:36

myslalem ze do tego trzeba jakis skomplikowanych urzadzen. A gdzie mozna kupic taki manometr? To sie wkreca w miejscie swiecy tak? i co potem?



piott
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:55
Lokalizacja: konin
Auto: Golf 7 Variant
Kontakt:

Post autor: piott » ndz mar 20, 2005 20:35

Musisz miec dobrze naladowany akumulator i druga osobe do pomocy. Wykrecasz wszystkie swiece i kolejno przykladasz manometr do otworu na swiece. Ma on stozkowa koncowke z gumy. Druga osoba wlacza luz, wciska sprzeglo, gaz do dechy i kreci rozrusznikiem. Po kilku obrotach walu korbowego odczytujesz wartosc cisnienia na manometrze, zapisujesz, kasujesz i mierzysz na nastepnym cylindrze. itd, itp.



Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » ndz mar 20, 2005 23:04

czemu gaz do dechy?



Awatar użytkownika
luki58
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 23:25
Lokalizacja: Krakow
Auto: VW Passat B6 Variant 2.0 TDi CR CBDC+ ; Seat Cordoba 6L 1.9 ASZ+ ; VW Passat B5 Variant 1.9 TDI AHU+
Silnik: CBDC

Post autor: luki58 » ndz mar 20, 2005 23:10

cruc pisze:Jeżeli przy pracującym silniku dmucha powietrze to niemasz co się martwić.Gorzej jak by dmuchało razem z olejem.
Wydaje mi sie ze w przypadku gdy walek rozrzadu jest w glowicy, po odkreceniu korka wlewu oleju, przy pracujacym silniku, zawsze bedzie chlapac olejem. Ale moze sie myle.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz mar 20, 2005 23:14

no wlasnie po co gaz do dechy :chytry: mnie jakos to nie bylo potrzebne.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 229 gości