Strona 1 z 3

G40 ????

: ndz mar 20, 2005 00:27
autor: Kapibara
dzis troche uslyszalem o G40, to jakas slabsza wersja G60 podobno, ale mam pytanie czy to sie montuje razem z silnikiem czy mozna osobno i czy p[odeszlo by do mojego golfika???????

: ndz mar 20, 2005 00:57
autor: Michael G60
G40 to mniejsza wersja kompresora G60!!
G40 była montowana w silniczkach 1.3 w VW Polo Coupe!
Moc 113 KM !!!!
Znajomy miał taki silniczek w Mk II.
Mk II GTI 8V miały z nim problemy !!!!

Cena przeróbki - włożenia G40 do twojego silnika + strojenie przerosłąby zakup i SWAP na silnik G60!

: ndz mar 20, 2005 02:17
autor: Kapibara
aha, a gdzie cos takiego m0zna znalesc?? bo wlasnei nei moge znalesc takich rzeczy noigdzie. szukam wtryskiwczy co podejda do mojego auta albo kogos kto mi to przerobi i nei moge znalesc. to zaczynam szukac innych rozwiazan.

ale nigdy nei widzialem takiej polo0wki z takim potwornym silnikiem, to by bylo cos. niepozosrne autko a smigalo by niezle

: pt mar 17, 2006 21:14
autor: marepako
Michael G60 pisze:G40 to mniejsza wersja kompresora G60!!
G40 była montowana w silniczkach 1.3 w VW Polo Coupe!
Moc 113 KM !!!!
Znajomy miał taki silniczek w Mk II.
Mk II GTI 8V miały z nim problemy !!!!

Cena przeróbki - włożenia G40 do twojego silnika + strojenie przerosłąby zakup i SWAP na silnik G60!
kto mial niby problemy??GTI?? to musialo byc ostro zaorane G40 :D

: pt mar 17, 2006 21:17
autor: barteKKK03

: pt mar 17, 2006 23:37
autor: Christopherek
mój znajomy miał kiedyś takie polo G40 ale to było ładnych parę lat temu gdzie mało kto wiedział jeszcze coś w Polsce o tuningu.Ale wracając do polo to z tym silnikiem to jest mała rakieta.Opony mu na długo nie starczały bo czasem przez chwilę stała w miejscu bez ręcznego.No ale podczas pościgu policji zarżnął dziecinę i poszła na części.Skrzynia się rozleciała i dał sobie z nią spokój.Teraz ciężko jest takie cacko znaleźć w dobrym stanie.Zresztą mieć taką moc w lekkiej budzie to jak tu wolno jeździć.pozdro

: sob mar 18, 2006 00:39
autor: Salieri
moj braciak ma polo 86c2f z g40 pod maska-oryginal... powiem Wam, ze to zapier....la! na gtechu przy mniejszym doladowaniu niz seryjne smiga 8.2 do setki. Niesamowita furka.

: sob mar 18, 2006 10:03
autor: Kapibara
vario pisze:qrde to G40 czy G60 mozna montowac do diesla?? myslalem ze nie...przeciez Kapibara ma SB

popatrz na date pisania tego! ja wtedy mialem PN. a polowke takaowa juz widzialem an zlocie na slasku niestety nei wiem jeszcze jak smiga. Ale jakby sie tak zastanowic to chyab da sie zamontowac kompresor do diesla zadnego problemu nei powinno byc

: sob mar 18, 2006 11:13
autor: marepako
oj ciezko z tym moze byc w dieslu.doladowany silnik z zalozenia powinien byc odprezony w stosunku do tego samego silnika niedoladowanego.inaczej moze byc pogrom silnika (tymbardziej ze diesel wysokoprezmy) u mnie jest stopien sprezania 8:1

: sob mar 18, 2006 11:26
autor: Kapibara
no ale ne ichodzi o duze doladowanie. diesle maja turbinki przeciez. wiadome ze wiekszego sensu by to nie mialo bo lepiej turbo ale daloby sie

: sob mar 18, 2006 11:31
autor: marepako
czy lepiej turbo to mozna polemizowac.kompresor jest mechaniczny nie ma wirnika ktory trzeba najpierw rozgrzac a pozniej ochlodzic (tak na marginesie malo widze ludzi ktorzy majac silnik T nie gasza go zaraz po tym jak sie zatrzymaja).male doladowanie to jakie? w G norma to okolo 0.7

: sob mar 18, 2006 15:48
autor: sas_gti
w G też jest wirnik , czy tam ślimak, jest chłodzony i smarowany olejem i też sie grzeje, i też wypada go schłodzić postojem po jeździe :piwka:

: sob mar 18, 2006 15:54
autor: marepako
no i sie mylisz w tym momencie :P olej idzie tylko na lozyska do walka (chyba logiczne)... ma staly naped i kiedy jest na niskich obrotach to automatycznie sam sie studzi przepywem powietrza